Förslag på foto till julkort?
Hej!
Skulle behöva lite tips och idéer på hur vi ska kunna ta ett roligt eller fint kort på dottern i år som vi kan använda till julkort. Har ni några bra förslag?
Hej!
Skulle behöva lite tips och idéer på hur vi ska kunna ta ett roligt eller fint kort på dottern i år som vi kan använda till julkort. Har ni några bra förslag?
Hur gammal är dottern?
Jag tycker det är så fint med kort som tas i skogen. Jag ska försöka ta ett fint kort när det är snö eller åtminstone frostigt ute och solsken, i en riktigt trollskog.
Ett år gjorde vi ett mycket uppskattat julkort med bild på vår dotter. Vi klippte ut röd filt som en tröja och klistrade på kroppen och klippte ut en luva också i röd filt och satte på huvudet och sedan vit kuddvadd som vita kanter och tofs på luvan och hon blev en jättesöt tomtenisse (en del pyssel men mycket roligare resultat än att sätta på henne en tomtedräkt och ta en bild).
Dottern blir 3 i feb. Ett år lät vi henne (klädd som en tomtenissa i klänning) titta upp ur en jättestor paket. Förra året var hon tomteklädd bredvid en stor julgranskula. Hade gärna tagit ett snökort, men bor i södra Sverige...
Jag bor också i södra sverige, jag tog kortet när det var frost ute och sol. Jättevackert med all mossa och träd.
Förresten så har jag i år valt ett kort där Elin rider på en kamel som julkort. Jag tycker personligen att det är roligt att göra något annorlunda med julkorten,