• tussa85

Hur länge pågår blödningen vid ett missfall?

Fick konstaterat av gyn förra måndagen att ja hade ett pågående missfall, då hade ja först haft bruna flytningar 2 dagar, sedan börjat blöda. Blödde sammanlagt en vecka innan allt kom ut i torsdags, men de jobbiga är att ja fortfarande blöder. På torsdag har de gått två veckor. Känns hemskt att gå på toa och då man torkat sig så är de blod fulla pappret. Blöder mer än en vanlig mens.
    Är de normalt? När ska de sluta? Är så less...

• Svar på tråden Hur länge pågår blödningen vid ett missfall?
  • Licens To Kiss

Jag fick konstaterat missfall i lördags av gynakuten och läkarn sa att de kan ta upp 2 veckor innan man slutat blöda.
    Jag blöder inte så mycke längre men jag har gjort. Blödit massor.

• Licens To Kiss

Beklagar ditt missfall.

• Smurf86

Jag blödde bara i två dagar så det e nog väldigt olika, men ring in o hör annars.

• tussa85
    Himmelkropp skrev 2008-11-03 12:09:19 följande:
    Jag fick konstaterat missfall i lördags av gynakuten och läkarn sa att de kan ta upp 2 veckor innan man slutat blöda.Jag blöder inte så mycke längre men jag har gjort. Blödit massor.
    Beklagar
    Får hoppas att de slutar inom de närmsta dagarna då..
  • tussa85

Vid mitt förra missfall så blödde ja bara i 4-5 dagar,och som en vanlig mens, men nu ha ja blödit både före och efter själva missfallet, man blir ju lätt lite orolig och LESS!

• Licens To Kiss

Mycke ska man vara med om. Tror man får ta tjuren i hornen och jobba på en till bebis. Jag tycker de är svårt de här med ÄL nu efter missfallet. Vet ju inte om menscykeln rubbas eller om man ska räkna utifrån sista mensen man hade innan man blev gravid och fick missfall.

• längtar hoppas

Jag blödde i 2 veckor, började blöda lite klarrött blod ca 1 dygn innan allt kom ut sedan blödde jag i nästan 2 veckor till innan en stor klump kom ut & efter det slutade det direkt, så för min del var det något som låg kvar & skulle komma ut innan blödningarna slutade helt.

• Sofi 83

Beklagar!
    Jag blödde ganska mycket i c.  2 veckor. Sen minskade det och jag blödde lite i 3 veckor till... Så sammanlagt 5 veckor. Inte roligt alls!

• Sandraösd

Vid mitt första missfall blödde jag några dagar innan det blev skrapning av resten, var då i vecka 13.
    Nu är jag gravid igen, v12 men haft bruna flytningar i 3.5 vecka + blött 2 fulla bindor med en veckas mellanrum - fattar ingenting, ska på vul på torsdag, spännande ska det bli. Tycker det är så konstigt att blöda en binda och sedan ha uppehåll på en vecka och blöda i en till......

Svar på tråden Hur länge pågår blödningen vid ett missfall?