partner som ljuger
usch orkar inte mer min partner ljuger för mig, hon säger bara det jag vill höra:(
nu senast skulle vi träffas ett klockslag, men då hade hon åkt och handlat, jag ringer och hon säger att hon kommer hem så fort hon kört hem en person, för att sedan ändra allt och totalt skita i mig. så här gör hon ofta, jag skall hämta sin vän på en fest för att sedan gå in och dansa.
hon ljuger om vart hon varit och vad hon gjort och med vem, fråga henne 3ggr om en sak och hon säger 3 olika versioner.
hon säger bara det hon vill att jag skall höra för att det inte det skall bli gräl, sedan har hon mage att gnälla över att jag är svartsjuk, men kan man bli något annat när ens partner ljuger och gjör allt för att djävlas och reta upp en så hon kan spela offer inför sina vänner och herjarklack till mamma? när hon är ivrigt påhejad av sin mor så kan hon vara skit mot mig men om hon behöver något då djävlar går det bra att fjäska.
Jag har försök förklara att hennes sätt att ljuga och skita i mig skapar problem när det gäller att kunna lita på henne. hon ber inte om ursäkt eller något utan klankar bara på mig.
någon som har något råd?