• Anonym (jobbigt)

partner som ljuger

usch orkar inte mer min partner ljuger för mig, hon säger bara det jag vill höra:(
    nu senast skulle vi träffas ett klockslag, men då hade hon åkt och handlat, jag ringer och hon säger att hon kommer hem så fort hon kört hem en person, för att sedan ändra allt och totalt skita i mig. så här gör hon ofta, jag skall hämta sin vän på en fest för att sedan gå in och dansa.
    hon ljuger om vart hon varit och vad hon gjort och med vem, fråga henne 3ggr om en sak och hon säger 3 olika versioner.
    hon säger bara det hon vill att jag skall höra för att det inte det skall bli gräl, sedan har hon mage att gnälla över att jag är svartsjuk, men kan man bli något annat när ens partner ljuger och gjör allt för att djävlas och reta upp en så hon kan spela offer inför sina vänner och herjarklack till mamma? när hon är ivrigt påhejad av sin mor så kan hon vara skit mot mig men om hon behöver något då djävlar går det bra att fjäska.

Jag har försök förklara att hennes sätt att ljuga och skita i mig skapar problem när det gäller att kunna lita på henne. hon ber inte om ursäkt eller något utan klankar bara på mig.
    någon som har något råd?

• Svar på tråden partner som ljuger
  • Anonym

känner ingen det där, med min sambo. jag håller nästan på att bli galen på honom snart. har tyvärr inga råd att ge dig men vill du prata av dig med nån som vet hur det känns så skriv bara så¨ska jag svara! :)

ha det

• Anonym

Men kära nån, byt partner. Varför ödsla tid på en sån person. Det är en riktig energitjuv. Du förtjänar säkert bättre.

• Anonym (jobbigt)

det är det alla säger att hon bara utnyttjar mig, men å andra sådan jag älskar henne:(

• Anonym (lena)

...älskar hon verkligen dig då? Hennes beteende viar ju på någonting annat och förtjänar inte du att vara med någon som verkligen älskar dig, precis som du är.

• Anonym

Vi alla förtjänar att vara med nån som behandlar en som man vill bli behandlad. Just nu visar ju du att det är okej det hon håller på med. Hon kommer säkert att fortsätta tills du gör nått åt det.

• Anonym (jobbigt)

när jag väl bråkar så kastar hon ut mig och anser allt är mitt fel, vist man kanske inte skall bli arg vråla och skrika men i bland gör det så ont att man måste bli riktigt arg!!!

• Anonym

Ja men man är ju två om att bråka... Bor ni tillsammans? När hon kan slänga ut dig bara så där..

• Anonym (?)

ts, är du tjej också? får uppfattningen av att ts är skrivet av en tjej...

det spelar lite roll att veta om man ska kunna ge bra råd

• Anonym (jobbigt)

kille är jag! så jag är tjejig*asgarv*

• Anonym (jobbigt)

nej vi bor var för sig som tur är men vi har barn i hop.....

• Anonym (?)

nejdå, bara jag som är fördomsfull
    Anonym (jobbigt) skrev 2008-11-03 15:48:56 följande:

kille är jag! så jag är tjejig*asgarv*
  • Anonym

Anonym (jobbigt) skrev 2008-11-03 15:49:47 följande:

nej vi bor var för sig som tur är men vi har barn i hop.....
    Men ni kanske ska träffas på neutralmark då?
  • Anonym (jobbigt)

går inte jag jobbar kväll/natt så barnen måste vara där. men problemet är hennes sätt att behandla mig, bråkar vi är det mitt fel om hon inte kommer när hon lovat gissa? mitt fel allt ärt mitt fel hon kan inte göra något fel enligt henne, när hennes mamma är i närheten distasierar hon sig mot mig säger inte puss hej eller något. hon blir bara påhejad mot av sin mor mot mig.

Svar på tråden partner som ljuger