• Anonym (undrar)

Hitta person, som man inte vet något om?

Ursäkta, men visste inte alls vart jag skulle sätta tråden, så fick bli här.

Jo jag undrar, träffade en kille i helgen som jag endast vet förnamn på och kanske i vilken stad han bor. Finns det någonstans där man kan hitta personer? Känns väldigt svårt..rättare sagt omöjligt! Hehe.. Men jag undrar iallafall.. är så nyfiken.

• Svar på tråden Hitta person, som man inte vet något om?
  • Pysen

Låter mycket svårt... bara att lägga ned...

• Anonym (nä)

Omöjligt om det inte är en riktigt liten håla det handlar om .

• MammaHela

kan du inte testa att söka på eniro? Det kan funka om du bor i en liten stad.

Testade att söka på mannens förnamn och stad vi bor i och det funkade bra.

men det funkar kanske inte om man bor i stockholm och heter Johan precis...

• Anonym (undrar)

Tack! Hehe nej det är nog omöjligt! Men ville bara se om nån hade tips på någon sida.. men en sån sida finns inte. Ja jag får lägga ner.. nästa helg är han väl glömd... lr inte!

• krammia

OM han inte har ett ovanligt namn som det bara finns en av i staden. Han berättade inget mer? Tex vad han jobbade med eller så?

• Anonym (eniro)

Om du vet ungefärlig ålder på killen så kan du ringa Eniro, de kan oftast se ålder på personer.
    Kruxet är väl om han har ett väldigt vanligt namn och bor i exempelvis Sthlm...

• Anonym (undrar)

Nej vet inte något om han. Bara att han har ett väldigt vanligt namn.. o förmodlingen bor i sthlm.. haha så är rätt kört. Men igentligen så vet jag inte ens varför jag hakat upp mig på han. Han var ändå mycket äldre än mig o frånskild med barn.. inget jag vill ha som är 20.. hehe. Tack iallafall alla!

Svar på tråden Hitta person, som man inte vet något om?