• pissbrunsvägen

altså bensin doft

ingen fråga ellär nånting men ja bara måst få berätta dehär de ännda som gör att ja orkar me domhär dagarna jag har kvar är bensin doft,altsååå de gör mig överlycklig,ja vet att de är farligt att sniffa de för länge,men känner ja mig jätte deppad så går ja ut till bilen o öpnar berensle tanken o dtar ett djupt andetag o ja e lycklig igen =)!!HEMSKT NÅN ANNAN??

• Svar på tråden altså bensin doft
  • Pallas

Min kompis sniffade allt möjligt under sina graviditeter. Hennes man fick slänga t-sprit, spolarvätska, aceton, bensin och annat hon köpte hem. Hon pratade med sin barnmorska om detta och barnmorskan förklarade det med att de där ångorna kan ta bort värkarbete, så att det är något slags försvar för kroppen så att inte förlossningen ska starta för tidigt. Vet inte om det kan stämma, men det låter ju inte helt orimligt?

• pissbrunsvägen
    Svar på #1
    nej de vill ja ju intte ja vill ju ha mina värkar så ja skulle få åka in snart =)måste sluta me de då =(
  • ACD

Jo jag tycker också det luktar gott med bensin när jag tankar bilen, men jag försöker att inte andas in det när jag står där för jag vet ju att det är onyttigt. Så varför ska jag tillåta mig själv att sniffa bensin om jag inte kan tillåta mig själv att unna mig ett glas rödvin trots att jag är sååå sugen.
    Nepp, får bita ihop och försöka tänka på annat.

• bella7878

Jag älskar BENSIN DOFT, de bästa jag vetGlad

• Darla

Älskar också bensindoft nu, och en viss doft från källaren som bara finns där ibland, och doften av gummi och nya uppblåsbara plast saker. Önskar jag kunde gå ner och lukta lite nu efter att ha läst det här men bilen är inte hemma!!!

• pissbrunsvägen

ja jag fick ta mig en godnatt sniff jag sover liksom bättre då!!Ja tycker att man kan unna sig dedär att sniffa lite bensin altså en gång per dag,för nog finns de dom som knarkar o dricker o får friska barn änndå,för såpass tungt o fysiskt o psykist tungt är de att vänta barn så alt man blir glad åt är intte för mycke begärt tycker jag,sålänge de går innom rimliga gränser

• pissbrunsvägen
    Svar på #7
    sniffar o sniffar ja bara andas in ångorna,en gång =)int är de ju så att ja sitter i timmar där o andas in ångorna =)!!
  • Josefine85

HAha. Jag sprayade min sons skor nyss med såndär inpregnering eller vad det heter. JIISES vad det luktade mums! Även vissa trapphus kan lukta jäkligt gott. Vill bara stanna lääänge och stå och lukta Fan va knäpp man är!

• pissbrunsvägen
    Svar på #9
    liite knäpp får man va när man e gravid=)!!Ja brukar tänka när ja står där vi bilen o snabt bara gör mig själv på bättre homör tänk om detta skulle funka på förlosningsmärttor =) !!Ja bara sitter o fnittrar för mig själv här de är ju så himla löiligt,såna funderingar man har ,tänk va hormonerna kan ställa till med =)!!
  • miniinatta

Det luktar riktigt gott ! Tycker jag även när jag inte är gravid :P

• Ninnis73

När jag var gravid med mina tjejer så älskade jag doften i garaget. kunde gå ut bara för att lukta där men väntar en pojke nu och är inte alls intresserad av garaget! inte heller med mina andra två pojkar var doften i garaget intressant.

Svar på tråden altså bensin doft