• Alvi

Att få julkort med barnen / familjen på

Det finns ju så mycket kul man kan göra med Photoshop och liknande, och just nu är det rätt många som knåpar ihop egna julkort med foton i, att skicka till släkt och vänner.

Min man tror att ingen vill ha kort med alla oss på. Själv har jag hört att folk tycker det är skitfånigt att få kort med bara barnen på.

Jag tycker det skulle vara jättemysigt!

Vad tycker ni?

Once you try menskopp you´ll never go back!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att få julkort med barnen / familjen på
  • Pallas

Annat: Tycker att julkort som tradition är rätt töntig öht. Men jag kanske inte passar i den här tråden då?

• Hanah

Jag skulle bli jätteglad om jag fick julkort från mina vänner där de också var med på korten, inte bara deras barn!

• Namnam

Annat
    Tycker det alltid är trevligt att få kort om det är hela familjen eller bara barn gör det samma.

• vilde adrians mamma

Hela familjen. Det är ju jättemysigt att få .

• jagat

Jag tycker att det är trevligt med julkort med foto på alla, men däremot tycker jag att det är lite töntigt att skriva "God jul önskar Kalle, Lisa och Alfred", när Alfred bara är 3 månader gammal. Hur skall han kunna önska god jul - vet han ens vad jul är? Men jag kanske ändrar mig när jag väl fått barn själv .

• Lotlas

Att få: Helt klart med hela familjen på!

Att göra själv: Bara barnen, jag gör mig inte på kort!

• norgesessan

När jag var liten var det populärt med montage på dom korten med textremsa på...det var ett foto på tex en tomtevagn med vuxna och barntomtar i, sen var det ansikten på alla i familjen på tomterna..Annars tycker jag det är vanligast med bara barnen..har haft julkort 2 ggr, har inte ens tänkt tanken iår. Ska nog göra nåt julbrev istället med lite fler småbilder på..

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
  • Zahcro

Både barn och hela familjen. men röstade på bara barn för så blir det nog här i år :)

Svar på tråden Att få julkort med barnen / familjen på