Är det någon fler som haft väldigt ljus avföring och lös i magen? (Äckligt)
Är det någon fler som haft väldigt ljus avföring och lös i magen innan förlossningen startade eller någon dag innan??
Är det någon fler som haft väldigt ljus avföring och lös i magen innan förlossningen startade eller någon dag innan??
Väldigt ljus avföring kan peka på at gallan inte fungerar som den ska... ta och kolla upp det ör säkerhets skull...
Har man gallproblem kan avföringen bli ljus eller närmast vit i värsta fall...
Inte under graviditet, men min son blev dålig en dag och kräkts och bajsade helt vitt och då var det levern som han hade problem med =(
Okej har haft som saffransfärgat nu i flera dagar och väldigt löst är i vecka 40 nu tänkte om det kunde tyda på att nått var på gång.
Strax innan båda mina förlossningar så har min mage 'rensat sig själv'. Det är ju inte helt osannolikt att det skulle var på g med tanke på att du är i v 40.
Men kan det vara saffransfärg på det? Alldeles gult nästan.
Hitta Nemo skrev 2008-11-03 18:10:01 följande:
Första gången så var jag väldigt körig i magen dagen innan förlossningen satte igång. Med andra barnet hade jag problem med magen till och från under 2/3 av graviditeten men det blev ännu mer fart på magen på natten till den dagen hon är född. Jag var då snudd på helt vattnig (ursäkta detaljerna)
Puffar...