• Svar på tråden Solarium i GBG?
  • fjäilen

soliga gubbero... heter det... ja namnet är lite konstigt men där gick min sambo... det ligger på gubberogatan en tvärgata ifrån olskrokstorget...

• papi
    enlitenbitkaka skrev 2008-11-04 09:50:46 följande:
    Men namedroppa några då Som DU vet är bra....gärna så centralt som möjligt.
    vet 3 stycken, 2 på hisingen o 1 här jag bor, har funkat bra för mig iaf. sen vet jag inte vilken blekfis du e;) hehe
  • enlitenbitkaka

Vad heter de och vart ligger de? :) Bor i Lindholmen utan bil så d måste va lättillgängligt....

papi skrev 2008-11-04 22:58:34 följande:
    vet 3 stycken, 2 på hisingen o 1 här jag bor, har funkat bra för mig iaf. sen vet jag inte vilken blekfis du e;) hehe
  • papi
    enlitenbitkaka skrev 2008-11-04 23:06:24 följande:
    Vad heter de och vart ligger de? :) Bor i Lindholmen utan bil så d måste va lättillgängligt....
    vid herkulesgatan ligger d en, d e ju nära lindholmen, sen finns d på badhuset, den kan jag lova dig att d e grymma rör. lundbybadet e d iaf..
  • papi

o en sak till, d e orättvist att du kan gå in på min sida o inte jag i din=) heheh

• enlitenbitkaka

Hmm ok...ska kolla upp det Smidigt om d är nära hem eller skolan!

papi skrev 2008-11-04 23:11:14 följande:
    vid herkulesgatan ligger d en, d e ju nära lindholmen, sen finns d på badhuset, den kan jag lova dig att d e grymma rör. lundbybadet e d iaf..
  • papi
    enlitenbitkaka skrev 2008-11-04 23:20:30 följande:
    Hmm ok...ska kolla upp det Smidigt om d är nära hem eller skolan!
    d får du allt göra=) ja d e ju d, inte för långt bort
  • pajas01

meddo som ligger vid heden e grymt bra!!! sen brukar jag sola i ett solarium som jag itne kommer ihåg namnet på men de är ett sådannt man står upp i och hänger armarna i typ snören de går fort e gött

• papi
    enlitenbitkaka skrev 2008-11-04 23:21:18 följande:
    nu så!
    trevligt trevligt=)
  • enlitenbitkaka

Armarna i snören? Lät....suspekt.....

pajas01 skrev 2008-11-04 23:23:34 följande:
    meddo som ligger vid heden e grymt bra!!! sen brukar jag sola i ett solarium som jag itne kommer ihåg namnet på men de är ett sådannt man står upp i och hänger armarna i typ snören de går fort e gött
  • pajas01

det är vanligare typ england de tar bättre tycker jag och jämnare ska leta upp namnet på stället =))

• Cassie

Jag solar vid jaegerdorffsplatsen :)

Ultra tan solarium. Finns på hisingen.

Ägaren byter rör ofta och är hur snäll som helst.

studioultra.se/index.html

Svar på tråden Solarium i GBG?