Vad kostar Blutsaft på Apoteket ?
Hittar ingenting på Apotekets hemsida. Vad kostar en flaska blutsaft där ? Ungefär.
Hittar ingenting på Apotekets hemsida. Vad kostar en flaska blutsaft där ? Ungefär.
Tänkte bara tipsa om att det även finns att köpa på Willys, iallafall här i stan. Ganska troligt att det är billigare där, även om jag inte har exakt koll på priset.
Aha :) Hoppas du får svar.
Jag köpte det men barnmorskan sa att man inte ska äta eller dricka viss hälsokost, bla blutsaft, så den står oöppnad. Köp Niferex på apoteket istället!
Mom74: Jag sa till min BM att jag tog Blutsaft och det var då ingen fara enligt henne. Hon skrev t.o.m in det i min journal, direkt efter Niferexet...
Jag och försäljaren på hälsokostaffären kollade på förpackningen och där hittade vi då inget som tydde på att det är mindre bra för gravida.
Företaget som marknadsför Blutsaft i Sverige rekommenderar det för gravida (www.blutsaft.se).
Jag behöver för övrigt både Niferex och Blutsaft för att hålla mitt hb på en ok nivå.
Det finns dock inte på Apoteket tydligen, hade för mig det men enligt dem så finns det ej där.
Och här köper man svindyrt på hälsokosten! Kanske dags att kolla upp. Korkade jag visste inte ens att det fanns på apoteket. Snackar ni om den där från Floradix eller, den tyska? Stora eller lilla flaskan?
Hade 120 i järnvärde idag, yippie! Hade 107 för 3 veckor sen och har fått upp det enbart mha blutsaft! Hejja mej!