• SilverEmma

IKEA family??

Kostar det något att vara med?? Hittar inte infon på hemsidan, är väl halvblind eller något!

Något man bör tänka på som medlem?

Ska till IKEA om någon månad, så pass mycket rabatt man får på så mycket så kan det kanske vara värt att gå med!

• Svar på tråden IKEA family??
  • Winterfresh

Är medlem i IKEA family och har för mig att det inte kostar något alls.

• Ellensmamma

Är medlem o vi betalar ingenting.

• Spegellandet

Jag tycker mest det är skräperbjudanden man får, men medlemstidningen är bra. Man ska dock inte underskatta hur sugen man blir på att handla när man får den. IKEA-cravings kan gräva djupa plånbokshål

• Kina79

Medlemsskapet kostar ingenting. Det du får som medlem är erbjudanden, tex via mail och IKEA Familytidningen.
    Dessutom hjälper du världens barn, för varje gång någon drar sitt Familykort på IKEA så skänker IKEA 25 öre til Rädda Barnen. Det blir en del pengar av det

• SilverEmma

Tack för alla svar, ska genast springa inom hemsidan & ansöka om medlemskap! Bor ganska långt från IKEA så det lär inte bli något slösande där...åker dit MAX två ggr/år, denna gången ska vi dit för att köpa lite sista saker till kommande bebis!

• SilverEmma

En fråga till....har registrerat mig nu! Får jag ett kort hemskickat nu eller? Fick ett kortnummer när jag var klar med allt ifyllande, men jag har för mig att man får ett kort också?

• Winterfresh

Du får ett kort hemskickat

• Kina79

Du får ett kort hemskickat men det kan dröja upp till 3 veckor. jag hoppas du skrev upp kortnumret, för det är det som gäller tills du får ditt riktiga kort. Om inte, så vänd dig till info när du komemr dit, så du ändå får ta del av erbjudandena.

• SilverEmma
    Kina79 skrev 2008-11-04 15:54:56 följande:
    Du får ett kort hemskickat men det kan dröja upp till 3 veckor. jag hoppas du skrev upp kortnumret, för det är det som gäller tills du får ditt riktiga kort. Om inte, så vänd dig till info när du komemr dit, så du ändå får ta del av erbjudandena.
    Ja jag skrev upp det, men vi ska ändå inte åka dit förrän mitten av december! Flyttar inte till hus förrän 1:a december så det känns onödigt att åka dit innan & sen ha ÄNNU mer att flytta!
Svar på tråden IKEA family??