• The Frog

Mjuklift eller quadrolift till EL sittvagn?

Hejsan alla!

Nu har jag äntligen fått lite mer koll på barnvaganar...men det är ju inte lätt!
    Funderar nu på Emmaljunga Cerox eller city crossen...ceroxen har svängbart styre vilket jag har hört är superbra.
    Undrar vad ni tycker är det bästa att ha; mjuklift eller quadrolift?
    Vore ju väldigt praktiskt om man kunde använda liften som säng, typ när man åker bort och så. Funkar mjukliften till det med?

• Svar på tråden Mjuklift eller quadrolift till EL sittvagn?
  • sunshine82

Vi ska emmaljunga nitro city, vi ska ha citykorgen till, tycker det ser så fult ut med liftarna till. Men har däremot köpt en begagnad mjuklift från Emmaljunga på tradera i samma färg som på vagnen, så den kan jag ha i citykorgen om man vet med sig att man ska ha ur o i bebisen mycket, sen fungerar den ju som åkpåse sen också. Samt som du skriver som en liten säng när man är borta.

• Majorna

Vi har köpt quadroliften.
    Vi har enbart kollat på behov och inte snygg eller fulhet.
    Då vi bor i lägenhet utan hiss eller möjlighet till förvaring i cykelrum eller liknande så måste vi konka upp vagnen till lägenheten varje dag..
    Nu har jag ingen bebis här hemma utan han ligger kvar i magen men jag gillar wuadroliften, den känns mer stabil än mjukliften i kanterna..

• yoshimi

Mjukliften skall dessutom inte tillverkas längre utan ersättas helt av Quadraliften.

Svar på tråden Mjuklift eller quadrolift till EL sittvagn?