• lina822

Får man hämta ut bara en gratis box??????

Eftersom jag visste ju inte om det. Har hämtat ut en på babyland och sen såg jag att man kan ta en på babyprofssen också???
    Men jag blev ju inte erbjuden att välja eftersom jag skulle ta en på babyproffsen med hinken istället.Det var ingen som berättade hur det ligger till.
    Det är ju lite förvirrad .

• Svar på tråden Får man hämta ut bara en gratis box??????
  • CottonCandy

de står på de pappret man ska visa upp i kassan att man bara får ta EN. dom kommer debitera dig med 500kr om du gar otur

• CottonCandy

Pampers Baby Basics Box

Boxen är ett gratiserbjudande till blivande föräldrar.

Du kan hämta din Box i din närmsta Babyproffsen butik, 3 månader före barnets födelse fram till dess att barnet är fött.

Paketets innehåll är utvecklat och sammansatt av experter inom spädbarnsvård.

Endast en Box per hushåll."

kopierat från beställningslappen

• lina822

Nej, de har inte visat några papper till mig på babyland, jag bara fick den. sen såg jag att man kan registrera sig på pampershemsida och få en med hinken. Jag trodde att det var en annan box.
    Men som sagt jag har inte hämtat ut den men jag undrar om de kan debitera mig ändå eftersom jag har registrerat mig?

• CottonCandy

dom kan inte debitera dig för nått du inte fått.. så NEJ dom kan inte debitera dig för en registrering...

• lina822

Nej jag tog min på babyland och erbjudande fanns i deras katalog och det står " Beställ vår Babybox och hämta den i en av våra butiker.
    Jag bara kom till butiken och fick den därför visste jag ju inget om sånt.

• CottonCandy

bumbi 84 skrev 2008-11-05 14:52:25 följande:

men har du skrivit på nått papper för den på babyland?
    där sa du nått.. om du inte skrivitt på papper på den boxen dom bara gav till dig så kan du ju faktikst ta ut en till.. för då finns de bara reggat en i ditt namn
  • Kajak

Jag vet att man kan ta ut flera boxar om man har tur.
    Dvs en på babyproffsen, en på babyland...

Till och med kan pappan går o hämta en box om han först registerar sig vid hemsidor...

• aijo

Lina882:
    Fick du inte visa leg när du hämtade boxen?
    Det fick jag göra på babyproffsen, så skrev hon i kassan upp mitt personnummer.

• Månson82

jag har försökt att skriva in mig så jag kan hämta en box till på barnes hus, när jag redan hämtat en bos på babyproffsen, me der gick inte.. kunde inte registrera mig mer en 1 gång...
    Man vill ju inte få 500kr i "böter" bara för en box till..

• MammaTillDomFinaste

var menar ni att ni fått dessa erbjudanden? såg inne på barnens hus att det fanns boxar man fick om man var gravid, men jag vågade inte gå dit eftersom jag inte hade nå papper eller någonting med mej. förstår itne riktigt. hjälp är ni gulliga. :)

• wanderer

Måste bara fråga: Hur stora är de här boxarna? Är de klumpiga att bära?
    Vi har nämligen ingen bil och jag tänkte att jag skulle hämta ut min box nästa gång jag är i stan, men vill inte behöva be någon närstående om hjälp för en sån sak.

♥ William 020827 ♥ Nora 040516 ♥ Pyret i magen BF 090126
  • wanderer
    MammaTillDomFinaste skrev 2008-11-08 08:21:32 följande:
    var menar ni att ni fått dessa erbjudanden? såg inne på barnens hus att det fanns boxar man fick om man var gravid, men jag vågade inte gå dit eftersom jag inte hade nå papper eller någonting med mej. förstår itne riktigt. hjälp är ni gulliga. :)
    Gå in på www.pampers.se så finns det ett gratiserbjudande där
  • Ova

Det var en ganska stor kartong, större än jag trodde. Däremot innehåller den inte några fantastiska saker så jag förstår inte varför man vill ha flera.

• wanderer
    Ova skrev 2008-11-08 10:45:22 följande:
    Det var en ganska stor kartong, större än jag trodde. Däremot innehåller den inte några fantastiska saker så jag förstår inte varför man vill ha flera.
    Tack för svaret.
    Skippar nog det hela då.
    Var mest nyfiken på blöjhinken men har läst att den inte är något vidare.
    Blir nog till att slänga blöjorna i vanliga soppåsen istället, som jag gjort tidigare. Funkar ju bra det med. ;)
  • MiHi

Om man tappar bort pappret man skrivit ut från internet hur gör man då? Kan man hämta ut en box ändå?

Svar på tråden Får man hämta ut bara en gratis box??????