• InteVetJag

Uppsala, Gottsunda??

Nu har jag suttit och letat efter unga föräldrar tråden i uppsala eftersom jag haft lite kontankt med er i tråden. Men jag hittar den inte så nu undrar jag en sak! Gottsunda är de ett bra område? tänkte eftersom de finns så många och billiga lägenheter där!!
    Mvh Angelica

• Svar på tråden Uppsala, Gottsunda??
  • Muchi83

Inte världens bästa område kanske. Jag har bott där mitt i smeten i typ 2 år. Mycket bråk var det och småbränder. Det är oftast därför det är så billigt där också.

• dogcatbird

Det har nog varit en del stök som uppmärksammats där på sista tiden, men det sa alla innan vi flyttade dit också! Vi bodde på Jenny Linds väg - ett toppenområde i de lugnare delarna. Vi tyckte att det var ett mkt trivsamt område med jättefin natur. Lugnt tempo. Bra affärer, bussar till stan, badet!!. det tristaste var att folk trodde att man bodde i ett ghetto, det var alltid snack om att det skulle vara så stökigt. (mest av dem som aldrig varit där...) Vi tyckte inte det. En kille vågade inte ta bilen för han trodde att den skulle bli stulen... så han kom med buss till oss.Lol...

Vi trivdes jättebra, men nu har vi flyttat till en annan stad, Om man har hund så är det bara bäst att bo där!!

• InteVetJag

De här var på august södermansväg 66!! Men de ser ju ut å vara fina hus och så på bilderna!!!

• dogcatbird

Jag brukade gå där med mina hundar, absolut inget dåligt område. jag skulle inte tveka om att ta lgh!!

Svar på tråden Uppsala, Gottsunda??