Älska-Tycka jättemycket om. Samma betydelse?
Behöver era tankar...
Sällskapat med en kille som jag verkligen älskar sååå mycket! Vi säger ofta till varandra att vi "tycker om" den andra. Vilket känns bra! Men ibland känner jag för att säga att jag "älskar honom" till honom. Vilket jag gör! Han är jättegullig mot mig och bjuder mig på middagar, lagar mat till mig, köper små presenter, massage osv.Vi har varit tillsammans i snart 1 1/2 år nu.
Jag har gett honom rosor flera gånger för att jag vill och känner för det! Har varit tillfällen då det varit naturligt för mig. Men jag har aldrig fått en ros av honom...Han har heller aldrig sagt att han "älskar mig"...Han säger ofta att han tycker om mig, tycker jättemycket om mig...Ibland kan han svara så tillbaka så då jag sagt att jag "älskar honom".
Det känns viktigt för mig att veta om han verkligen "älskar mig". Om han gör det..varför vågar han inte säga det??? Samtidigt vill jag ju inte "pressa" honom då allting kan bli fel om vi gör det till en "stor grej"...Jag känner oerhörd kärlek från och till honom. Men jag kan inte sluta tänka på detta.....Analyserar jag "sönder" mig till ingen nytta?? Någon som har lite tankar kring detta?
Tack snälla!
Kramar