• mmonika77

Tupperwaresäljare

Jag har fått ett kanonerbjudande om jag provat på säljarjobbet i 5 veckor. Jag blir tvungen att vara med på 2 demonstrationer och hålla 2 stycken också. Allt verkar vara frid och fröjd men till problemet, vad är haken? Kan man liksom bara lägga av utan att de tjatar och gnatar? Hjälp mig för jag måste ha bestämt mig tills idag.

• Svar på tråden Tupperwaresäljare
  • MAGU

Hej!
    Jag är själv säljare och har varit det sen oktober 2004. Jag kan lugnt säga att du med godan ro kan prova på och har absolut inga krav sen efter att du har provat. Sen är det klart att det beror mycket på vem du har som gruppledare och så, men jag jobbar som gruppledare och jag skulle aldrig tjata eller tvinga mina säljare att vara kvar om de inte vill, det har jag inget för. Jag har fått mycket genom Tupperware och har även utvecklats enormt. Så jag säger bara kör och bestäm dig sen! :) Har du några frågor så är det bara att fråga!! :) Lycka till!

• mmonika77

Jag tycker bara det lät konstigt att man får så mycket för 5 veckor.

• mmonika77

Fritt val i katalogen för 1500:-
    Tackgåva
    Kylväska
    Båda quickcheffarna
    Spritspåsen

Till att börja med ifall jag bara går med och provar.

• MAGU

Vi här i stockholm har ett värde på 1500:- på våran demonstrationsutrustning men den är inte valfri, tackgåvan får man också och just nu för tillfället båda Quick chef. Spritspåsen får man om man fäljer med på träningsdemo, silikonbakunderlag om man har en egen försäljning på 2000:-, om man har med sig en gäst på träff så får man saxen, förs. på 5000:- så får man bakunderlag +kavel, förs på 9000:- fridgesmart set, 3 avtal efter de fem första v, dva om man vill fortsätta som säljare så får man hjälpreda m. vippskål och om man dessutom har en reryt under de första 5 v så får man en ultra plus 3 l (699 . Kylväskan antar jag att du får i värdinnekampanj på din startdemo om du har en förs på 3500:-. Så det stämmer säkerligen!

• mmonika77