Grattiskort till extrapappa, finns det?
Är det någon som vet om det finns kort för extrapappa till farsdag (som kommer upp snart).
Vill inte ha ett traditionellt farsdagskort utan ett extrafarsdags-kort
Vet nån?
Är det någon som vet om det finns kort för extrapappa till farsdag (som kommer upp snart).
Vill inte ha ett traditionellt farsdagskort utan ett extrafarsdags-kort
Vet nån?
Gör ett själv i datorn?
köp ett farsdagkort o skriv själv till "extra" eller gör ett själv
Glömde svara på frågan . nej, har faktiskt inte sett några
Japp det finns. Så g ett härom dagen i ett ställ med "vanliga" farsdagskort på coop. Det stod "du är som en pappa för mig, grattis på farsdag" finns även på nätet om du vill skicka ett e-vykort, inte lika kul kanske men ändock.
Har heller aldrig sett något men vill barnet/barnen ge sin bonus/extra/styvpappa ett farsdagskort så är det väl bättre med ett hemma gjort kort?
Tycker själv det är mycket roligare att få kort som barnen själva gjort än färdig köpta..har barnet själv gjort det visar det mer tycker jag att det här är något som BARNET ville ge mig el den andra föräldern. Ett köpt kort där mamma/pappa skrivit barnets namn säger inte samma sak och just fars och mors-dag är den dag ev kort och presenter eg ska komma från barnen och inte partnern.
Kan barnet inte skriva sitt namn ännu men ändå vill ge ett kort kan ju barnet rita en fin teckning och mamma (om det nu är farsdag) kan ju hjälpa till med namnet om så barnet vill.
köp ett på coop om det finns annars kan du ju köpa ett vanligt och dra till panduro och köpa bokstäverna "extra" och klistra på så ser det seriöst ut=O)