• Anonym (:))

Kryssning med barn. Hjälp tack!!

E anonym eftersom jag vill ha hjälp att få tag på bra förslag på kryssningsbåt. Ska ge de till sambon o sonen som överasskning. Vi har haft jätte dålig med pengar o länge pratat om att åka på kryss då de är min sons högsta önskan. O nu har jag vunnit 2000 på en lott Så nu ska jag överasska dem med de.

Är de någon som har förslag på bra båt att åka på med barn?? O som har giod buffe. Vill åka o sova på båten.

ÅÅ hoppas bara inte sambon räknar ut de e jag som skriver detta Är så lycklig över bara en liten kryssning. kommer göra min familj så glada.

• Svar på tråden Kryssning med barn. Hjälp tack!!
  • Anonym (v)

Cinderella brukar ha bra erbjudanden om man har ikea-kort eller liknande.

• Anonym (v)

Viking Line - Med båten Cinderella menade jag förstås...

• sofanda

Birka- båtarna gillar jag, tycker de är mest barnvänliga.

Mina barn är mitt allt!
  • Söderböna

Vi gillar Silja Symphony och Silja Serenad. Det är bra lekrum och bra aktiviteter för barn i alla åldrar. De har också en särskild "tonårsavdelning". Uppe på båten finns en avdelning med bad, som är kul.

Det är också ofta olika typer av uppträdanden som i alla fall vår plutta brukar gilla. Det kan vara allt från akrobater till stora shower.

2.000 räcker nog långt. Kolla när de har olika erbjudanden.

• Anonym (:))

ÅÅ låter jätte kul. Har de bad på båda båtarna??

Söderböna skrev 2008-11-06 15:26:58 följande:
    Vi gillar Silja Symphony och Silja Serenad. Det är bra lekrum och bra aktiviteter för barn i alla åldrar. De har också en särskild "tonårsavdelning". Uppe på båten finns en avdelning med bad, som är kul. Det är också ofta olika typer av uppträdanden som i alla fall vår plutta brukar gilla. Det kan vara allt från akrobater till stora shower. 2.000 räcker nog långt. Kolla när de har olika erbjudanden.
  • Golde

Den enda båten som jag avråder dig från att åka med är Viking Lines Gabriella. Silja Galaxy är däremot en båt som jag verkligen kan rekommendera, det finns massvis med aktivititeter för barnen på den båten. Det är även den fräshaste och nyaste båten.
    Ett tips är att du går in på båtarnas hemsida och tittar på kryssningsprogrammen och sedan jämför. Barnen har i alla fall på Silja Line egna kryssningsprogram.
    Ha en trevlig kryssning :)!

• Anonym
    Svar på #7
    Varför inte gabriella? Själv föredrar jag Stockholm - helsingfors med vikings cinderella!
Svar på tråden Kryssning med barn. Hjälp tack!!