• Anonym

Att se på när andra har sex

Nån som sett på när nån haft sex?
    Frivilligt eller ofrivilligt!
    Vad hände,hjälpte ni till eller tittade bara eller gick ni därifrån?

Själv så sov jag över hos en polare för många år sen,vaknade av att dom låg och knullade, smög upp och i gömd av mörkret så kollade jag in igenom deras dörr.
    Hon låg på magen med fötterna mot mig och han tog henne bakifrån...Mmmm kunde inte låta bli att onanera när jag fluktade ....dom märkte aldrig att jag sett dom!

• Svar på tråden Att se på när andra har sex
  • mrbiig

Har stått utanför en kompis sovrumsdörr och hört men det var nog så upphetsande + en granntjej som hade skoj i sänghalmen ofta....tunna väggar man hörde allt

• Anonym (me too)

Åh, det är en liten våt dröm jag har. Att få smygkolla på några som har sex. Fantiserar också om att nån står och smygkollar på oss.

• mrbiig

Anonym (me too) skrev 2008-11-06 15:10:59 följande:

Åh, det är en liten våt dröm jag har. Att få smygkolla på några som har sex. Fantiserar också om att nån står och smygkollar på oss.
    Jag kan ställa mig i eran garderob hehe
  • Anonym (Kille)

Jag skulle gärna vilka kolla på ett par när de knullar.

• Anonym

Ni kan få titta på oss...... har en dröm om att andra skall titta på oss, kanske hjälpa till lite....men att se på andra är en annan dröm. Kanske 2 par i samma rum... det hade vi gillat.... Kanske knäppt men jag tror det skulle vara urläckert.

• Anonym (jovars...)

Har varit på parklubb (hade bara sex med varandra, ej med de andra), på "sexfest" (hade sex med ett par stycken där) samt haft fyrkanter med andra par, så visst har vi sett folk ha sex.

Däremot aldrig av misstag, utan de som haft sex har varit medvetna om att de haft publik.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-11-06 19:09:49 följande:
    Ni kan få titta på oss...... har en dröm om att andra skall titta på oss, kanske hjälpa till lite....men att se på andra är en annan dröm. Kanske 2 par i samma rum... det hade vi gillat.... Kanske knäppt men jag tror det skulle vara urläckert.
    Ja det hade varit en dröm att få se på nära håll
  • Gung Ho

Efter en vääldigt blöt fest en gång för länge sedan, skulle jag och mitt dåvarande ex sova över hos en kompis. Han bodde fortfarande hemma, men hade rummet i ett hus på gården, så vi fick dela rum. Jag och mitt ex var ju inställda på att knulla redan i taxin, så vi var otåliga. Vi väntade på att min kompis skulle somna (vår madrass är direkt nedanför hans säng), och satte sedan igång. När jag en stund senare är inne i 'fel hål' så ser jag i ögonfrån hur han ligger och runkar. Jag låtsas inte om honom (endast svagt gryningsljus kommer in genom gardinerna) och vi kör till slutet och somnar. Han vet fortfarande inte att jag såg honom, och mitt ex vet ej om att vi hade publik.

Skulle gärna göra om det igen, men tror att sambon bangar (fast vi hade sex uppe på berget vi Uppsala högar för många år sedan, i närheten av joggingstigen där det kom joggare hela tiden...

• Anonym (uppsalabo)

Add3 skrev 2008-11-07 01:51:22 följande:

Efter en vääldigt blöt fest en gång för länge sedan, skulle jag och mitt dåvarande ex sova över hos en kompis. Han bodde fortfarande hemma, men hade rummet i ett hus på gården, så vi fick dela rum. Jag och mitt ex var ju inställda på att knulla redan i taxin, så vi var otåliga. Vi väntade på att min kompis skulle somna (vår madrass är direkt nedanför hans säng), och satte sedan igång. När jag en stund senare är inne i 'fel hål' så ser jag i ögonfrån hur han ligger och runkar. Jag låtsas inte om honom (endast svagt gryningsljus kommer in genom gardinerna) och vi kör till slutet och somnar. Han vet fortfarande inte att jag såg honom, och mitt ex vet ej om att vi hade publik.Skulle gärna göra om det igen, men tror att sambon bangar (fast vi hade sex uppe på berget vi Uppsala högar för många år sedan, i närheten av joggingstigen där det kom joggare hela tiden...
    Var det ni?? Vilket "berg" menar ni förresten? Det finns väl inga berg i Uppsala!
  • Gung Ho

Anonym (uppsalabo) skrev 2008-11-07 02:01:09 följande:

Add3 skrev 2008-11-07 01:51:22 följande:
    Var det ni?? Vilket "berg" menar ni förresten? Det finns väl inga berg i Uppsala!
    Neh, det är väl en ås, vid sidan om de mindre kullarna.
Svar på tråden Att se på när andra har sex