• Fru Mmm

Smakråd när det gäller spjälsäng/babyhörna

Vore så tacksam för lite synpunkter när det gäller inredning till baby-hörnan.

Är fullt medveten om att alla har olika smak och att jag måste gå på vad jag gillar, men jag kan inte riktigt bestämma mig....

Jag försöker få med en länk här nu och hoppas att det funkar:
    www.barnparadiset.se/Shop/Application/pgImgPo...

www.barnparadiset.se/

Det jag funderar på är startpaketet i naturfärgat.

Är det för puttinuttigt? För mycket liksom....?
    Sänghimmeln tänker jag främst på då.

Vi har ganska enkelt inrett förövrigt i vårt sovrum men med gammaldags trämöbler, så för den delen kan det nog passa.

Vore väldigt glad för era kommentarer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-06 16:19
    Testar igen med en till länk.

www.barnparadiset.se/Shop/Application/pgImgPopup.php&sImgName=11013%20beige%20startpaket.jpg

• Svar på tråden Smakråd när det gäller spjälsäng/babyhörna
  • Sommardags

Personligen har jag vitt/grönt rutigt spälskydd, vita sängkläder i ekologisk bomull från www.minimundus.se samt grönt underlakan från Ikea. Sen täcke och kudde också från www.minimundus.se Jag är inte mycket för det du funderar på att köpa, blir för mycket enligt mig. Men smaken är som baken. :)

• skruttan82

Som du själv skrev så är ju alla olika, bara du som vet vad du gillar..
    Personligen hade jag inte valt att köpa det..

• skruttan82

Gör ett nytt försök...

skruttan82 skrev 2008-11-06 17:53:16 följande:
    Som du själv skrev så är ju alla olika, bara du som vet vad du gillar..Personligen hade jag inte valt att köpa det..
    Blir nog lite för puttenuttigt även fast jag är lite puttenuttig själv =)
    Men tycker man det är fint och gillar den stilen ska man ju självklart köpa det!
  • Moniq

Jag tycker att den är mycket fin. Färgen är neutral.
    Ni som tycker att den är "puttenuttigt" skulle se spjälsängar i USA:))

• Fru Mmm

Tack för era synpunkter, funderar fortfarande på hur jag ska göra...

• Fru Mmm

Ingen mer som har nån synpunkt?!

Det är alltså textilierna jag funderar på......

• Sarapq

Hej..
    Jag tycker inte att det är för puttinuttigt.. Jag tycker det var jättefint, o smart grej där på sängsidan,massor med små fack. Angående sänghimmel kan de kanske va skönt me nåt lite avskärmande?
    Funderar själv på om jag ska försöka få fram nåt i den stilen till min lilla hörna här, känns nästan lite tomt uppåt om man säger så. Jag vet egentligen inte, men jag skulle gärna haft det där här hemma jag.

• ester

Jag tycker det jättefint! Om jag får fler barn skulle det där vara ett alternativ

Svar på tråden Smakråd när det gäller spjälsäng/babyhörna