Någon som nyss plussat efter IVF/FET?
Ja, som sagt någon som nyss plussat efter IVF/FET och som vill följas åt??
Ja, som sagt någon som nyss plussat efter IVF/FET och som vill följas åt??
Ingen?
Hade varit kul att följa någon som har gått igenom samma sak..
hej
Jag plussade i måndags efter ett FET
Jag plussade den 22/10, inte så nyligen som er men det känns ändå fortfarande väldigt nyss. I väntan på första ultraljudet går tiden väldigt långsamt...
Hej padelin och aniara!
Grattis och kul men visst är det så nervöst...
Jag längtar också så tills vul men har inte td förrän på söndag..
(jag tjuvtestade plus i onsdags samt torsdags efter FET)
Ja men här finns ju fler som nyligen plussat efter ivf. Jag startade en sån här tråd för någon dag sen, men hoppas över hit istället
Plussade 4/11.
Hej!
Jag hoppar över hit oxå.
Gjort en IVF och plussade 26/10. VUL 2/12, känns som att det är hundra år kvar dit...
Vad kul! Nu börjar vi bli några stycken.
Sootie>> jahaa... fick du tid för vul? Det fick inte jag :-| Men jag ska in på "vanligt" ultraljud 25/11, men det är ju jättelångt dit. Skulle gärna ha lite anhalter på vägen så man vet att allt är ok
...och jag som plussade idag efter minus på testdagen (18 dgr efter ET) och så pluss nu 5 dgr efter det. amazing!
ska på VUL den 21/11 kl 15. Mycket spännande
Åh vad kul att några har hittat hit!
fruTF, oj jag letade efter en sån lista men hittade inget, skyller på att jag e blond :P
Jag går på SU och där har dem alltid kontroll i v 6-7 för att se om allt har gått som det ska efter behandlingen när man har plussat.. Fast jag får inte tid än min riktiga td är först imorgon..
Jo förstår att det känns som en evighet till era Vul, misstänker att jag får tid ungefär i dem svängarna också...
Men man är ju hur nervös som helst nu..
Ska vi göra en lista tycker ni?
LISTA
Sootie, TD 9/11, Vul ?