Ska man ha både åkpåse och lammskinn i vagnen??
Vi har en åkpåse från Elodie detailes och nu undrar jag om man behöver lammskinn också i vagnen, blir det inte kallt underifrån annars???
Vi har en åkpåse från Elodie detailes och nu undrar jag om man behöver lammskinn också i vagnen, blir det inte kallt underifrån annars???
Tror inte det blir kallt, åkpåsar är ju rätt varma åt alla håll, nu vet jag inte hur fodrad din är men vi har en som är fleccefodrad och har inte fällen under, först tänkte vi ha det men det blev så himla knöligt med åkpåsen då.
Jag har bara lammskinn just nu, men vill skaffa åkpåse till den riktiga kylan kommer. Jag skulle ha haft dubbelt, tror oxå det blir kallt underifrån.
Jag har en lammskinnsåkpåse och om det blir riktigt kallt kommer jag att klippa till ett liggunderlag att ha under den. Jättebra isolering mot kylan.
puff
Vi har bara overall och åkpåse. Funkar jättebra men vi har bara haft 6-8 minus ännu, kanske behövs mer när det blir kallare.
Bara lånar tråden lite. Har en brio kombi med hårdlift. Har inget fåskinn eller åkpåse, men liggunderlag under madrassen, räcker det tror ni eller blir det för kallt? Bor i skåne ska tilläggas.
Det blir nog lagom. Nu vet jag inte hur kallt ni får på vintern men om det skulle behövas något mer så kanske det räcker med att lägga en filt på madrassen.