• EvilBetty

30-års present till sambon, tips på bra upplevelser?

Min sambo fyller 30 år i februari, och jag har redan nu börjat stress över vad jag ska ge honom i present.
    I denna familj är vi stora fan av upplevelsepresenter och ger sällan materiella ting när det gäller stora högtider och speciella tillfällen.

Min mamma har tänkt ge honom ett presentkort hos en glasblåsare vi har här i stan, där man får blåsa sitt eget ölglas.
    Min sambos bror har fått en kille från trakten (som sambon tycker är skitbra) att skriva en låt om honom, och som jag förstår det så kommer de även spela in en liten musikvideo också!

Detta tycker jag är VÄLDIGT bra presenter, och anledningen varför jag stressar!
    Är det någon som har några bra tips om andra upplevelser som man kan ge honom?
    Jag vet att han alltid har velat hoppa bungyjump, men som det verkar nu så finns det ingenstans här uppe i norr som detta kan utföras.
    Han har inga speciella intressen, förutom att han är träningsfreak. Han älskar att träna och hans drömjobb är att bli PT, men jag kan inte tänka mig någon present som passar denna hobby?

Please, HELP!

• Svar på tråden 30-års present till sambon, tips på bra upplevelser?
  • zanzibar

Hoppa fallskärm?
    Åka sån där (hmm vad heter det)flygsegling/Sån där som brukar åka omkring i stan sittandes i en "stol" med motor bak? haha, jaja, hoppas du fattar ?
    Heldagsridtur?

• linjes

Min man fick klippkort på 10 massagetillfällen när han fyllde 35,dyrt men så värt det för då slipper jag göra det
    Förra året fick han biljetter till monster jam,som vi åkte på hela familjen

• pumpkinhead

bungyjump fallskärm segelflyg mm det finns ju massor av grejer man kan göra va gäller massage o chokladprovning mm men han tränar ju rätt hårt så gå på stripaerobic! haha skitkul!

• EvilBetty
    zanzibar skrev 2008-11-07 13:57:01 följande:
    åka helikopter?
    Helikopter åkte vi faktiskt tidigare i år, SÅ jäkla kul! Vi åkte nära den norska gränsen och det var sanslöst vackert! Skulle behöva kolla upp om det finns nåt sånt i närheten här..
  • zanzibar

jopp det gör det Vet inte vart man ringer, men prova ringa flygplatsen i långnäs? Vet att min pappa brukar flyga folk ibland, så det borde finnas.

• EvilBetty
    zanzibar skrev 2008-11-07 14:37:49 följande:
    jopp det gör det Vet inte vart man ringer, men prova ringa flygplatsen i långnäs? Vet att min pappa brukar flyga folk ibland, så det borde finnas.
    Oh, men bra tips! Kanske det finns något litet plan man kan åka ut i, det har vi aldrig gjort.
    Ska bli intressant att höra vad de har att säga :)
  • RebelRose

Också lite långt för er kanske men när min man fyllde 30 så var vi på kolmorden & han fick bada med hajar

Han fick även hälsa på inne hos ormar,krokodiler mm mm.

• Carolina 83

Dyka om han gillar det!!!
    Min sambo fick en resa till turkiet i överraskning ;) Det gick hem!! Ganska dyrt dock!

• EvilBetty

Skitbra tips, allihopa! Tusen tack, nu har jag mycket att fundera på!
    Kikade in på Piteås hemsida för att se om de har nåt kul där, men det kan jag väl inte riktigt säga...

Svar på tråden 30-års present till sambon, tips på bra upplevelser?