Desperat efter kärlek
Jag har ett problem. Det är att jag längtar så mycket efter kärlek att jag nästan dör! Jag gör rätt mkt saker och så och har inga problem att träffa killar på krogen heller (är 23) men killarna vill oftast bara ligga och inget mer. Jag ligger inte med dem men tror ändå i min enfald att de ska höra av sig dagen efter, vilket de naturligtvis inte gör (och hade väl inte gjort det om jag legat med dem heller..). Nu börjar jag känna mig desperat och det är verkligen inte en angenäm känsla! Jag vill träffa någon som får mig att bara flyga upp bland molnen och någon som jag vill haaaaaaa på alla sätt! Gud jag är så jävla sexuellt frustrerad och kärlekstörstande och det är ju inte alls attraktivt känns det som.
Jag pallar inte att se kärleksfilmer längre, inte att se folk som är lyckliga och ska flytta ihop. Jag blir för avundsjuk då! Några killar har velat inleda ngt seriöst med mig men då har det inte känts rätt från min sida istället. Åh varför är det så himla svårt?
En del säger att man inte ska leta men hur gör man inte det då? Jag ser snygga killar överallt. på TV. På skolan. på krogen. Men om jag snackar med dem (ja inte de på tv då) så har de oftast tjej eller något. Fan. Jag dööör snart! Jag vill ha sex men inte bara one night stand utan med nån som verkligen finns där, vill ha nån att somna med och nån som tycker att jag är bäst i världen.
Nån som känner igen sig? eller har nåt råd eller vad som helst...