• AngelOfHarlem

Snabbt svar ang. åkpåse; Bugaboo eller Elodie?

Hej!

Jag är en person som aldrig kan bestämma mig. Så nu lämnar jag över ansvaret till Familjelivs kunniga medlemmar ;)

Jag har precis köpt en Bugaboo Bee till vår dotter som snart är 1,5 år. Nu ska vi också köpa en åkpåse. Blev helt förälskad i den här: www.freshmilk.se/product_info.php&products_id=2031

Funkar Elodie i en Bugaboo Bee? Sitter den bra?
    Är det en bättre idé att köpa Bugaboo Bee´s egen åkpåse?

Vad skulle du gjort? Elodie eller Bugaboo?

• Svar på tråden Snabbt svar ang. åkpåse; Bugaboo eller Elodie?
  • mamma me tre

spelar nog ingen roll, jag hade tagit den som var snyggast :)

• doriah

Har hört att elodies är väldans liten, jag tror jag läste i en tråd att någon hade svårt att få plast med sin ettåring i den...

Fia ღ Elsa & lillfrö bf 26/11
  • Jolley

Jag hade nog köpt en bugaboo, faktiskt. Jag har en Gecko och har både en Elodie (men retro revolution ) och en bugga-påse. Finns ju inte ord som beskriver hur nra passform det är på buggans egna påse! Halkar inte omkring det minsta, den sitter alltid där den ska! Tunnare än Elodies, i och för sig, men man kan ju ha en filt i också. Lycka till!

• Stargirl

Bugaboo LÄTT, Den sitter som en smäck. Elodies kommer du får gråa hår av. Den kommer att glida ur sittdelen och aldrig sitta snyggt.

Vi har Buggans egna till Bee och den är klart bäst.

*~Bugaboo RULES~*
  • AngelOfHarlem

Hmm, okej. Det lutar väl åt att det blir en bugaboo åkpåse.... Synd bara att det inte finns en enda på blocket. 995 spänn är ju lite dyrt. Men man får väl kanske igen lite sen om man säljer barnvagnen.

• Stargirl
    AngelOfHarlem skrev 2008-11-10 09:50:27 följande:
    Hmm, okej. Det lutar väl åt att det blir en bugaboo åkpåse.... Synd bara att det inte finns en enda på blocket. 995 spänn är ju lite dyrt. Men man får väl kanske igen lite sen om man säljer barnvagnen.
    Det är egentligen första vintern som folk köper Bee åkpåsar så kanske beror det på det.
    *~Bugaboo RULES~*
  • AngelOfHarlem

Ja precis. Vet du var de säljer åkpåsen?
    Jag bor i sthlm.

Stargirl skrev 2008-11-10 09:51:53 följande:
    Det är egentligen första vintern som folk köper Bee åkpåsar så kanske beror det på det.
  • Stargirl
    AngelOfHarlem skrev 2008-11-10 09:58:30 följande:
    Ja precis. Vet du var de säljer åkpåsen? Jag bor i sthlm.
    Testa på Bonti på Karlavägen lr på Norrtullsgatan eller Barnbutiken på Götgatan lr Karlavägen. Growinlife på Blekingegatan finns ju oxå om du är på söder. Vet ej hur de är. Har aldrig handlat där.
    Sprall på NK är dåliga på att hålla lager på tillbehör.

Du kan oxå köpa en åkpåse på nätet. Testa www.kidzshop.se, www.köpabarnvagn.se, www.toddler.se, www.sveali.se eller www.familjetorget.se

Det är kanske enklare att köpa på nätet om man inte orkar gå ut *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • AngelOfHarlem

Jo, det är det ju. Men jag vill ha en nu, idag, haha...

Bor på Kungsholmen så jag tar nog en tur till Bonti då. Tack för tipsen!

Stargirl skrev 2008-11-10 10:05:18 följande:
    Testa på Bonti på Karlavägen lr på Norrtullsgatan eller Barnbutiken på Götgatan lr Karlavägen. Growinlife på Blekingegatan finns ju oxå om du är på söder. Vet ej hur de är. Har aldrig handlat där.Sprall på NK är dåliga på att hålla lager på tillbehör.Du kan oxå köpa en åkpåse på nätet. Testa www.kidzshop.se, www.köpabarnvagn.se, www.toddler.se, www.sveali.se eller www.familjetorget.seDet är kanske enklare att köpa på nätet om man inte orkar gå ut *s*
Svar på tråden Snabbt svar ang. åkpåse; Bugaboo eller Elodie?