• Anonym (villvill)

Jag vill ha han. Han vill ha mig. Men jag är rädd för att bli sårad

Träffade en kille för knappt ett par månader sen. Sen första gången vi träffades så har vi setts och hörts rätt ofta.
    Han har visat intresse för mig men jag har inte vetat vad jag har velat med honom så jag har nog varit lite sval emellanåt samtidigt som jag kan visa lite mer "intresse".
    Men nu känner jag det att jag vill verkligen ha denna kille. Men jag har så dåliga erfarenheter av killar så jag tror bara att jag kommer att bli "brädad" av han i slutänden iaf och då kommer jag verkligen att deppa ihop totalt.
    Hur ska man komma över denna rädsla och försöka bli lite mer självsäker?? För jag vill innerst inne ha denna kille och hoppas att det kan bli nåt långvarigt mellan oss.

• Svar på tråden Jag vill ha han. Han vill ha mig. Men jag är rädd för att bli sårad
  • Anonym (villvill)

puffar

• akklejja

Visst finns det en risk för att bli sårad, men å andra sidan finns det ju en risk för att du aldrig kommer att förlåta dig själv om du inte ger det en chans!
    Man ska aldrig gå in i ett förhållande med tankar om att det kan ta slut. Släpp taget och ge det en chans om det känns bra!

• Nyfiken gul

försök att inte ta så högtidligt på vad det nu kan bli mellan er...  det är väl oftast därför det går åt skogen för många för att man har alldeles för höga förväntningar på förhållandet.

dejta och ha kul och ta det för vad det är. Går det åt skogen så vad gör det?

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym (villvill)

Nyfiken gul

Jag önskar att jag kunde tänka så men för mig är det ofta all eller inget. Så om jag dejtar han, får känslor på kuppen och sen blir det inget, ja då ångrar jag att det gick så långt som det gjorde. Då hade jag nog velat sätta stopp på det från början.

• Nyfiken gul
    Anonym (villvill) skrev 2008-11-07 20:30:22 följande:
    Nyfiken gulJag önskar att jag kunde tänka så men för mig är det ofta all eller inget. Så om jag dejtar han, får känslor på kuppen och sen blir det inget, ja då ångrar jag att det gick så långt som det gjorde. Då hade jag nog velat sätta stopp på det från början.
    se det som en chans att lära känna dig själv o vad du vill ha från ett förhållande och vilken sorts man du verkligen vill dela ditt liv med.

herrejösses vilka dåliga val man gjort i livet med förhållanden, men vad fan.. jag har åtminstone haft skoj på vägen!!
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • napu24

Gör lite som killar gör. Visa intresse, men vänta lite med att bli alltför känslomässigt involverad.

• Anonym (villvill)

napu24
    Ja det ska jag absolut göra:). Men tyvärr så har jag väldigt lätt för att få känslor över alla killar som jag träffar:(

Svar på tråden Jag vill ha han. Han vill ha mig. Men jag är rädd för att bli sårad