• Ganidu

Ändra lösenord?

Bör man ändra lösenordet man får mailat till sig när man registrerar sig på fl? I så fall, hur gör man??? Hittar inte!
    Att jag undrar är för att jag faktiskt fått SAMMA lösenord hit som till sidan för Skolfoto Norden!? Har ni något samarbete, eller hur hänger detta ihop? På skolfotosidan påpekar de NOGA att man ska börja med att byta lösenord, och att det är viktigt.
    Så hur gör jag här?

• Svar på tråden Ändra lösenord?
  • Ganidu

TACK!
    Ja, har fixat det nu.

Men en annan fråga också (när jag nu ändå håller på).
    Varför syns inte min bild på min presentationssida??? Eller ska den inte göra det? Enda gången jag ser den själv är om jag skriver ett inlägg. Trodde man kunde se bilden på sin egen sida också!?

• Dimitra
    Ganidu skrev 2008-11-08 17:41:21 följande:
    Men en annan fråga också (när jag nu ändå håller på). Varför syns inte min bild på min presentationssida??? Eller ska den inte göra det? Enda gången jag ser den själv är om jag skriver ett inlägg. Trodde man kunde se bilden på sin egen sida också!?
    Längst ner på presentationen lägger du ju till bilden. Råkar du ha kryssat i "Ta bort fotot från presentationen"?
    The Dimitra universe.
  • Ganidu

Hej!
    Hittade "felet". Jag hade ännu inte skrivit någon presentation, och då syns inte bilden på presentationssidan. Så nu har jag lärt mig det! Tack för dina svar!

• Dimitra
    Ganidu skrev 2008-11-08 18:43:14 följande:
    Hej! Hittade "felet". Jag hade ännu inte skrivit någon presentation, och då syns inte bilden på presentationssidan. Så nu har jag lärt mig det! Tack för dina svar!
    Bra att du hittade
    The Dimitra universe.
Svar på tråden Ändra lösenord?