• FridaKim

12 dagar sedan jag tog ÄL-sprutan Jag testat svagt posetivt men behöver lite hjälp

när åtta dagar hade gått sedan jag tog Äl-sprutan kunde jag inte hålla mig. testade och fick jätte jätte svagt posetivt. dagen efter och fram till i morse ha jag testat negativt. men tolv timmar efter testade jag svagt men synligt posetivt. kan det vara sant tro ni att jag är gravid.
    mina symtom är:
    Mensvärk
    ont i brösten lite
    febrig

• Svar på tråden 12 dagar sedan jag tog ÄL-sprutan Jag testat svagt posetivt men behöver lite hjälp
  • lada

testa igen.. jag tror det.

lycka till

• LillaFrun

Om du testat pluss väldigt tidigt och plusset sedan försvinner kan det bero på att det är sprutan som ger plusset och inte på att du är gravid.
    KOmmer plusset däremot tillbaka är du förmodligen gravid.
    Lycka till.

• FridaKim

jo det va så det va plusset som dock va grymt svagt från sprutan försvann. sen nu kom det tillbaka men svagt me men jag va ju på bmi-4 så det kanske inte är så konstigt

• LillaFrun

I sådana fall ska du se att du ä med barn, om bara plusset blir starkare annars kan det vara så att det blir missfall.
    Lycka till
    Håll mig uppdaterad

Svar på tråden 12 dagar sedan jag tog ÄL-sprutan Jag testat svagt posetivt men behöver lite hjälp