• Ysta

Hur gör man reklam för sin blogg?? (Samt problem med bloggportalen.se)

Vår blogg har legat väldigt högt upp på bloggportalen.se (topp 100 iaf) men så upptäckte jag idag att vi ramlat ner till kring tretusende plats.

Detta för att något har hänt med koden, den stämmer inte längre. Och jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att få dit den rätt igen, det var kompisen som gjorde det första gången *suck*.

Har suttit och trixat över en timme nu och får det inte att funka. Dessutom blir jag så less på att det här ska hända när det inte går att få tag i tjejen som jag bloggar tillsammans med, gaaah.

Sen undrar jag också om ni har några bra tips på var man kan göra reklam för sin blogg? Vi har en ganska speciell inriktning och nu dessutom en tävling som vi vill få in bidrag till. Vågar inte länka här för då räknas det väl som reklam och raderas.

• Svar på tråden Hur gör man reklam för sin blogg?? (Samt problem med bloggportalen.se)
  • listo

Jag har för mig att man kan logga in på sin sida på bloggportalen och få tag på koden där.

När det gäller att marknadsföra sin blogg rent allmänt så är ett bra tips att surfa runt på andra bloggar och se vilka sådana sajter folk är reggade på. Det finns en massa olika topplistesidor där man kan regga sig.

Med lite humor kommer man långt i livet
  • deauville

Bloggportalen har krånglat till det massor för bloggare på vissa sidor genom att helt enkelt tagit bort den simpla koden som tidigare fanns och ersatt den med ett typsnitt som knappt passar någon.

• CeeKaay

Hmm, vet inte riktigt...men bli medlem på www.mertrafik.se.
    Där hamnar hemsidan på en löpande rullning så att andra som är medlemmar där hittar till din sida.

• vintjej

Varning för mertrafik. Funkar inte alls särskilt bra.

Svar på tråden Hur gör man reklam för sin blogg?? (Samt problem med bloggportalen.se)