• Svar på tråden Hur tror ni vårat barn kommer se ut?
  • morzan4

Omöjligt att svara på, men ni ser ju båda helt normala ut
    Ni får återkomma med resultatet när ni fått era barn...!

• Thalis
    Nainen85 skrev 2008-11-09 00:20:27 följande:
    Haha.. knäpp fråga, men vem sitter inte och funderar på hur den lill* kommer se ut när h*n kommer ut?Här kommer bild på mig och min man:www.familjeliv.se/hem/nainen85/gallery/phpnif...Hur tror ni vårat barn kommer se ut?
    Svårt att säga,men jag gissar att ert barn ser ut som dig

Vi trodde att vår son skulle se ut som mig en liten chokladpralin, visst är han söt men han är vitchokladpralin
    Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
  • BenZaa
    morzan4 skrev 2008-11-09 00:24:24 följande:
    Omöjligt att svara på, men ni ser ju båda helt normala ut Ni får återkomma med resultatet när ni fått era barn...!
    vilken tur att du tycker att vi ser normala ut *skrattar* Ja, jag får återkomma i februari
    Thalis skrev 2008-11-09 00:24:29 följande:
    Nainen85 skrev 2008-11-09 00:20:27 följande: Haha.. knäpp fråga, men vem sitter inte och funderar på hur den lill* kommer se ut när h*n kommer ut?Här kommer bild på mig och min man:www.familjeliv.se/hem/nainen85/gallery/ phpnifnfi.jpgHur tror ni vårat barn kommer se ut? Svårt att säga,men jag gissar att ert barn ser ut som dig Vi trodde att vår son skulle se ut som mig en liten chokladpralin, visst är han söt men han är vitchokladpralin
    Hehe.. där ser man
  • Thalis
    Nainen85 skrev 2008-11-09 00:25:44 följande:
    Hehe.. där ser man
    Ja, för att inte säga att han även är blåögd och har blond/rött/ljusbrunt hår
    När i februari har du BF?
    Grattis till bebisen i magen!
  • BenZaa
    Thalis skrev 2008-11-09 00:28:13 följande:
    Ja, för att inte säga att han även är blåögd och har blond/rött/ljusbrunt hår När i februari har du BF? Grattis till bebisen i magen!
    Haha.. jag har en bild av att vårat barn kommer vara väldigt mörk och vääääldigt hårig. Med bruna ögon. Min man tror detsamma, men det kanske kommer ut en blond liten sak med ljusblåa ögon.. inte helt omöjligt då det finns i både min och min mans släkt.

12:e febriari är det BF..

Tack!
  • Thalis
    Nainen85 skrev 2008-11-09 00:31:08 följande:
    Haha.. jag har en bild av att vårat barn kommer vara väldigt mörk och vääääldigt hårig. Med bruna ögon. Min man tror detsamma, men det kanske kommer ut en blond liten sak med ljusblåa ögon.. inte helt omöjligt då det finns i både min och min mans släkt.12:e febriari är det BF.. Tack!
    Jag trodde att vi skulle få en riktig latinounge med värsta svarta kalufsen
    Du anar inte hur chockad jag blev att att se att ut kom en ultrablond pojke,så blond att han såg flintis ut
    Får jag posta en bild i din tråd?
  • BenZaa
    Thalis skrev 2008-11-09 00:33:18 följande:
    Jag trodde att vi skulle få en riktig latinounge med värsta svarta kalufsen Du anar inte hur chockad jag blev att att se att ut kom en ultrablond pojke,så blond att han såg flintis ut Får jag posta en bild i din tråd?
    Ja, bara att posta på
  • KristenTjej84

Jag tror ert barn kommer vara lik sin pappa, mycket mörkt hår och bruna ögon..förmodligen smal byggd då ni båda(föräldrarna) ser ut att vara smalbyggda och sånt är mycket genetiskt.

• Thalis
  • BenZaa
    KristenTjej84 skrev 2008-11-09 00:38:22 följande:
    Jag tror ert barn kommer vara lik sin pappa, mycket mörkt hår och bruna ögon..förmodligen smal byggd då ni båda(föräldrarna) ser ut att vara smalbyggda och sånt är mycket genetiskt.
    Okej, ska bli spännande o se ifall du har rätt.
  • BenZaa
    Thalis skrev 2008-11-09 00:38:34 följande:
    Men vilken sötnöt. Ja, nu förstår jag varför du vart lite chockad.
  • AnnaGBG

Thalis - WOW, det var ju lite oväntat ja

Själv är jag gift med en assyrier ( svartmuskig typ ) och vi har en blond, en ganska mörk och en rödhårig. Det blev lite hur som helst här  

• Thalis
    Nainen85 skrev 2008-11-09 00:40:06 följande:
    Men vilken sötnöt. Ja, nu förstår jag varför du vart lite chockad.

Fast eftersom ni båda är mörkhåriga så tror jag nog på att ert barn kommer få mörkt hår och en riktig kalufs
  • BenZaa
    Thalis skrev 2008-11-09 00:49:04 följande:
    Fast eftersom ni båda är mörkhåriga så tror jag nog på att ert barn kommer få mörkt hår och en riktig kalufs
    Hehe.. ja, vi får väl se vad det blir. Man är så nyfiken..
Svar på tråden Hur tror ni vårat barn kommer se ut?