• cecilianen

hjälp...är de någon som vet om något bra nursery runt queens park?

som rubriken lyder.
    jag letar efter nursery till min 10 månaders dotter. vi hade tänkt att hon skulle börja dagis om 6 månader ungefär men har hört att de kan vara flera års väntetider och jättedyrt.
    är de någon föräldrer som har erfarenhet om kostnader, hur man går till väga för att få plats och standard på dagisplatser run nw10, london?

tacksam för alla svar och erfarenheter.

• Svar på tråden hjälp...är de någon som vet om något bra nursery runt queens park?
  • Karinski

Jag har hort talas om ett bra nursery som ligger pa Salibury avenue, men kan tyvarr inte komma pa vad det heter.
    I Harlesden finns det ett ratt populart dagis som kostar 20 pund for halvdag, 9-13 *inklusive lunch* och 35 for heldag. Sen tror jag det ar lite billigare om man har barnet dar heltid mandag-fredag. Kanner manga mammor som har sina barn dar och de har inte statt i ko alls, I Notting Hill/Kensington svenska mammagruppen finns det nog nagon fran Queens park-omradet som kanske kan tipsa.

Vi hors!

Svar på tråden hjälp...är de någon som vet om något bra nursery runt queens park?