• EmmaHenke

ULLARED minst folk fredag em/kväll eller lördag ?

Tänkte ta mig en tripp till Ullared Gekås i veckan och kan bara fredag em/kväll och lördag, vilken dag tror ni det är minst folk ? På fredagen kan jag av där runt två halv tre.

• Svar på tråden ULLARED minst folk fredag em/kväll eller lördag ?
  • Jagatt

Jag skulle också satsa på fredag eftermiddag. Det är oftast inte lika mycket folk på eftermiddagarna som på förmiddagarna men nu inför julen är det högsäsong. Hoppas du slipper köer, gekås rymmer ju många människor :)

• pussgurkan86

sist jag var där så var det flera kilometer köer så dom sa på radion att det inte ska komma fler människor. Radion var inne på gekås och filmade och allting och då var det jätte trångt.

Tur jag kom dit när dom skulle öppna och slapp den kön.

• Jagatt

Ofta är det kö när de öppnar för att folk tror att de är ensamma då. På eftermiddagarna åker oftast bussarna vid tre tror jag.. Hur länge har dom öppet på fredagar? Kanske kan du vara där vid fyra halv fem?

• frech3

jag var där nu i fredag och på eftermiddagen som kom det mer och mer folk. skulle rekomendera lördag morgon när de slår upp portarna

Mamma till två underbara pojkar + pyret i magen
  • EmmaHenke

Det verkar som om det kommer att vara mycket folk hur jag än gör . Men vi satsar nog på fredag, dom har öppet till åtta då.

• Micki

Fredageftermiddag tror jag är något mindre folk

♥ BF 13 april-09 ♥
  • Kössen

ni på hösten är det jättemycket folk när man än åker dit.
    jag fasar för när jag ska dit, bor ändå nära och säger varje år att jag ska åka på sommaren istället inför jul osv, ändå blir det alltid på hösten..

ett tips är att åka i december, någorlunda nära jul, då är det inte lika mycket folk...lugnat ner sig lite..

• Ängelii

Jag var på gekås i tisdags kl 18.30 och det var såååååå lugnt och skönt. Vi bor oxå väldigt nära och skulle aldrig åka dit när det är massa folk.
    Men personligen tror jag det är mindre folk fredags kväll än vad det är på lördags morgon.

• underbara jag

åker alltid dit på em/kväll.

hur lugnt som helst

• cissi77

JAg skulle ha åkt fredag kväll. JAg var där i måndagskväll och det var lugnt med folk var in en sväng på tisdag morgon kl 8 och då var det inte många i affären men klockan nio så bara välde det in folk och då gick vi ut

• Miss Blue

jag var där i lördags men fick vända hem igen. Var såååå lång kö. Vi var där ca.10.00. Om du ska åka på lördag så var där i GOD TID. Gärna innan de öppnar. Jag ska göra ett nytt försök när jag slutar tidigt från jobbet på tisdag tror jag.

(¯`°?.¸♥ BF 23/4 2009 ♥¸.?°´¯)
  • Redlily

Jag var där för 2 veckor sedan på fredagen vi om dit kl 12,00 fy med folk där var. Vi hittade knappt pareringsplats.

Tredje gången gillt, håll tummarna! BF 13 januari 2009
  • lillakatten

jag jobbar där och jag skulle inte rekommendera fredag kväll/lördag.. på fredagen anländer husvagnarna inför helgen och då blir det full rulle på kvällen,och lördagen är oftast väldigt mycke folk på.. men om man inte har möjlighet nån annan dag så får man helt enkelt räkna med lite utgångsköer o trängsel..

söndagen kanske skulle vara ett alternativ?

men ibland har man tur o det är lugnare där:) vi har inte kö jämt..

Svar på tråden ULLARED minst folk fredag em/kväll eller lördag ?