• Earth Angel

Skillnad på sänghimmel till spjälsäng och korg/vagga?

Hämtade hem en babykorg från babyland igår. Hjulen är det fel på upptäckte jag idag så dom ska skicka nya. Men nu upptäckte jag också att jag inte får till det hur jag ska få upp sänghimmeln...jag börjar tro att jag fått fel sänghimmel till korgen.

Det står på förpackningen att det är en sänghimmel för säng, är det kanske så att det finns en annan som är anpassad för korg och vagga?

Har köpt babykorg Sofie om det kan vara till ngn hjälp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-09 18:00
    Och sänghimmeln är från "NGbaby" kan tilläggas.

• Svar på tråden Skillnad på sänghimmel till spjälsäng och korg/vagga?
  • Ebbaskrutt

Skillnad är att en sänghimmel e lite större o längre än vad en till vagga/korg är.
    NG har ju även himmel till vagga. Dom kanske har skickat med fel. Kolla med butiken..

• Earth Angel

Ja, jag ringde till babyland idag och dom har gett mig fel *morr*

Inte hade dom rätt sänghimmel hemma heller, så nu får jag vänta både på hjul och sänghimmel för att korgj*veln ska bli komplett...blir så trött..

Ebbaskrutt skrev 2008-11-09 20:57:05 följande:
    Skillnad är att en sänghimmel e lite större o längre än vad en till vagga/korg är.NG har ju även himmel till vagga. Dom kanske har skickat med fel. Kolla med butiken..
  • Ebbaskrutt

Typiskt.. :( Men det borde väl inte ta så lång tid. En vecka eller så? Men det är ju ändå tjatigt...

• Earth Angel

Jag ringde dom idag igen eftersom jag inte hört nåt, dom påstår nu att tillverkaren är försenad så dom har inte fått vagghimmeln än...kan säga att jag är förbaskat trött på babyland just nu!

Ebbaskrutt skrev 2008-11-12 22:49:27 följande:
    Typiskt.. :( Men det borde väl inte ta så lång tid. En vecka eller så? Men det är ju ändå tjatigt...
Svar på tråden Skillnad på sänghimmel till spjälsäng och korg/vagga?