Lergigan Comp = trötthet?
någon som vet om man blir trött av Lergigan Comp (osäker på stavningen... hmm..)?
någon som vet om man blir trött av Lergigan Comp (osäker på stavningen... hmm..)?
Nja, Lergigan kan du bli rätt "zonkad" av, men Lergigan Comp har en tillsats som piggar upp. Jag klarade inte Postafen - då sov jag i 24 timmar. Men med Lergigan Comp klarade jag av att jobba.
Den största nackdelen för mig med Lergigan Comp var att jag kände mig stressad en stund (20 - 30 min) när de började verka. Efter det var de toppen.
/Picagirl
tusen tack!
då ska jag nog försöka slå ett extra slag för just Lergigan Comp när jag träffar läkaren :D
Tror det varierar, jag åt Lergigan Comp tills illamåendet försvann i vecka 19. Varje gång jag petade i mig en sån tablett så var det god natt. Blev helt slut av dom.
Samma här, är trött som en gnu! ;)
Började med Lergigan Comp i vecka 7.
Åt då en morgon o kväll.
Är i vecka 17 nu och har fått öka dosen förra veckan till 4 st om dagen!
Mår så fruktansvärt dåligt, låg inlagd i fredags med dropp!
När ska detta sluta??
Är så trött!
ja , jag blev också jätte trött av dom , sov hela tiden
blir också jättetrött men dem verkar funka..inte helt men betydligt bättre än innan...lycka till!! Tar tre om dan...
Vill slå ett slag för primperan! Fick det efter senaste inläggningen då det inte är någon risk att man kräks upp dem :) Funkade helt perfekt!
Jag slocknade som en gris av dom..