• Anonym (needlelove)

Effekt av piercad klitoriskappa?

Går och funderar på att pierca klitoriskappan... jag är nyfiken på om någon som gjort det märkt skillnad vad det gäller sex? Blir det skönare, mer stimulans?

• Svar på tråden Effekt av piercad klitoriskappa?
  • Anonym

Man märker inte så mycket
    Trodde det först och kanske upplevde det så ett tag,

• Anonym (needlelove)
    Svar på #1
    Har du en vertikal eller horisontal? Det ska visst avgöra en del, frågan är bara hur.
  • Anonym (vertikal)

Jag har en vertikal, känner väl lite lite extra. Men inte så mycket... Men det är sexigt att veta att man har den. =0)

Jag älskar min! *he he*

• Anonym
    Anonym (needlelove) skrev 2008-11-09 20:52:51 följande:
    Svar på #1Har du en vertikal eller horisontal? Det ska visst avgöra en del, frågan är bara hur.
    Har en ring
  • Anonym (needlelove)
    Svar på #3

Anonym (vertikal) skrev 2008-11-09 20:56:18 följande:
    Jag har en vertikal, känner väl lite lite extra. Men inte så mycket... Men det är sexigt att veta att man har den. =0)Jag älskar min! *he he*
    Hehe är din kille förtjust?
  • Anonym (needlelove)
    Svar på #4
    Anonym skrev 2008-11-09 20:56:25 följande:
    Har en ring
    Jo, men sitter den horisontalt eller vertikalt?
  • Anonym
    Anonym (needlelove) skrev 2008-11-09 21:00:49 följande:
    Svar på #4 Jo, men sitter den horisontalt eller vertikalt?
    vertikalt
  • Anonym (vertikal)

han tycker den är sexig och han tycker att det är lättare att hitta klittan numera. ;0)

Anonym (needlelove) skrev 2008-11-09 21:00:22 följande:

Svar på #3 Anonym (vertikal) skrev 2008-11-09 20:56:18 följande: Hehe är din kille förtjust?
  • Anonym (vertikal)

förresten, jag har en stav. ;0)

• Anonym (needlelove)
    Svar på #8

Anonym (vertikal) skrev 2008-11-09 21:04:25 följande:
    han tycker den är sexig och han tycker att det är lättare att hitta klittan numera. ;0)Anonym (needlelove) skrev 2008-11-09 21:00:22 följande:
    Utmärkt vägvisare alltså ...skulle min kille kunna behöva ibland damn vad sugen jag är på att göra en nu... fast känns lite läskigt med en vertikal, känns som det skulle vara mer smärtsamt än en på andra ledden...
  • Anonym (vertikal)

hm, alltså visst det gjorde ont, men bara för en sekund. ;0)

• Anonym

Men hur vet man att man har tillräckligt stor kappa? Jag har väldigt liten klitoris =/

• Anonym (vertikal)

för dom allra flesta så funkar det. Och funkar det inte med en vertikal så funkar det med en horisontal. Det kan en piercare nog ganska lätt se..

• Trolltoka

Förlåt ts om jag lånar din tråd lite, hoppas det inte gör något, isåfall får du anmäla mitt inlägg

Gör det ont att pierca sig där? Är själv jävligt sugen och vart ett bra tag. Men funderar på det där med smärtan hehe... Hur lång tid tog det att läka? Gjorde det ondare än någon annan piercing eller i samma klass? Är sista piercingen jag vill göra. Har annars i näsa, tunga, ögonbryn, navel och bröstvårta.

*~*Novah 070313*~*novahskrutt.blogg.se *~*MA 080925*~*
  • Anonym (vertikal)

visst gör det ont, men inte så mycket och inte mer än någon annan piercing.

Genitala piercingar är några av dom som tar kortast tid på sig att läka. Alltså den är mycket lättläkt.
    Två till fyra veckor tror jag det var.

• BunY

Jag tyckte inte att det gjorde ont alls, det är ju som sagt helt individuellt. Det kändes ju självklart men bara tills smycket var i Näsan känns betydligt mer!!

Vill man själv kolla om ens kappa är tillräcklig så kan man prova att föra in en bumullstops under kappan, kan man det så ska man kunna pierca med

• Anonym

Jag tycker inte det gjorde speciellt ont att ta den. Jag är i och för sig väldigt smärttålig. Efter 10 år blev jag dock less på den och mannen som sett den ett antal gånger var inte så impad längre så nu är barn är på väg så plockade jag bort den. Tycker nästan sexet är bättre utan den.

• Snowy

Ahaaaa!! Jag trodde man piercade genom knappen lixom. Men dåå är det väl inte så farligt?

Svar på tråden Effekt av piercad klitoriskappa?