börjar få panik ang exem
Jag börjar verkligen få panik nu, jag har ett exem ovanför vardera öga som kommer och går, sen har jag exen som sträcker sig från mungipa till mungipa hela vägen under munnen, som kommer och går, dessa exem ter sig som små, små vattenblåsor typ, som är otroligt små och dom syns som mest då jag just tvättatansiktet eller smörjt in mig med kräm, sen är det som dom "ligger i vila" och syns inte om man inte tittar extremt nära.
Sen har jag ett stort område på magen som är ett stort enda exem, ursprungligen tror jag att det är ett nickelexem pga att jag använde jeans med en knapp jag inte tålde, men nu använder jag bara mjukisar runt magen men det vägrar läkam kommer och går hela tiden.
sen har jag ett stort område på ena skinkan som är fullt av "knottror" och klia man där så blir det genast sju resor värre, större och rödare.
och så upptäckte jag nyss att jag har på axeln knottror som nästan ser ut som en blandning mellan myggbett och finnar..
VAD ÄR DET?? jag lever på samma sätt som tidigare, äter och trvättar kläder på samma sätt.
Märkte dock att det komme i sammband med att jag började jobba igen (jobbar inom äldresjukvården) Kan det bero på att jag inte tål luften där?? men i så fall skulle det väl läka ut hemma?? Blir inte klok på detta!!
Någon med liknande problem eller som känner igen symptomen?