tips på sliskiga kärleksfilmer?
dåååligt väder, då måste man kolla på sliskigt romantiska filmer har ni några tips?
dåååligt väder, då måste man kolla på sliskigt romantiska filmer har ni några tips?
Kal ho na ho.... en dramakomedi som alltid får mig på gott humör. Handlar om två killar som är kära i samma tjej. Tjenen är dock bara kär i en av dem men han försöker få ihop de andra två trots att han älskar henne tillbaka, tragiskt som fasen, men HELT underbar. Speciellt bögskämten och solochvårerskan som iscensätter sitt egna frieri.
aldrig hört talas om.. gammal, ny?
Själv så ska jag snart ta och investera i dvd-utgåvorna av "Nord och Syd", om du såg/minns den serien? Romantik, inbördeskrig, underkjolar i många lager...
Chololat med Johnny Depp... Mmmm!
Marlean - va har du för uppkoppling?
AnnaKlara - hmm... ne? men dte låter ju intressant
Tutluva - den har jag sett
Serien gick en sommar när jag var mitt emellan barn och ungdom, så det ÄR möjligt att jag har en överdriven bild av dess braighet Patrick Swayze spelar en av huvudrollerna om det är till nån hjälp....www.imdb.com/title/tt0088583/
Chocolat.....bläh....den är ju inte bra.
Smaken är som baken...jag vet.
Jag gillar (i romantikfacket):
Notting Hill
När Harry Mötte Sally
En kort en lång (dansk film)
Återstoden av dagen
Förnuft och känsla (kostymfilm)
Den enda rätta (dans rolig film)
En andra chans (en bra film med lite mening och handling)
Hur man blir av med en kille på 10dagar (ny, Hollywoodslut..osv)
Helens små underverk (ny, hollywoodslut osv)
Dave (gammal....rolig....)
Om ödet får bestämma (feel-good-film...mmmmmyyyyss)
Annars så kan jag varmt rekommendera en, tyckte jag, urvacker, finstämd och "precis-sådär-är-det"-film, den bästa film jag hyrt i år: Garden State.
Och sällsam, men inte mindre romantisk är också Eternal sunshine of the spotless mind. Också en riktig fullträff.
51 dates inte så sliskig med underhållande och romantisk om man orkar med Adam Sandler. I sliskfacket hamnar annars Kate & Leopold, romantisk komedi.
En ängel i New York med penelope Cruz