Har ni snokat, fått reda på saker och ångrat er?
Jag är rädd att min man är otrogen mot mig. Jag är livrädd att han sitter och mailar och sms:ar och sen när han är i andra städer och jobbar även träffar andra.
Jag VILL kolla hans mail och mobil men det bär ju emot, eftersom det är olagligt och integtitetskränkande. Men den här ovissheten är jobbig.
Jag har frågat om han vill separera, men det vil han inte.
Jag har sagt att han bara behöver säga om han har något på sidan om, så JAG kan sörja ett tag men sen gå vidare. Men han har inget på sidan säger han.
Lita på honom? Ja, det borde jag ju göra men han har ändrats så mycket. Det finns liksom inte mycket kvar känns det som.
Vi sover sällan i samma sovrum (han måste sova säger han), vi har adlrig lägnre sex (han vill inte), han mailar eller sms:ar aldrig till mig (vi träffas ju varje dag ändå, så varför ska jag göra det? säger han).
Ja, vi träffas varje dag. Han går till jobbet innan jag vaknar, när han kommer hem ska han sova en stund, sen kommer han upp lagom tills middagen är klar. Efter det sitter han vid datorn. Sen lägger han sig före mig eftersom han går upp tidigt.
Eller om han jobbar kväll så går jag upp före honom och är i regel borta när han går upp. Sen när jag kommer hem är han på jobbet (är vi hemma samtidigt sitter han vid datorn) och när han kommer hem lägger jag mig.
Så ja, vi ses men vi umgås inte.
Han vill aldrig gå ut och äta, aldrig gå på bio, aldrig gå och fika med bekanta/släktingar. Aldrig åka på semester.
Vi gär liksom ingenting tillsammans.
Jag lider av deprission och orkar inte med en separation bara så där. Kanske är jag paranoid? Älskar jag honom? Jag vill göra det, jag vill att allt ska vara som förut!
har ni oroat er för otrohet, snokat reda på något och fått reda på något ni inte ville veta? Har han inte haft nåt att dölja, eller han varit otrogen och ljugit för er? Har ni ångrat er och hellre levat i ovisshet och blivit bedragna? Någon som har något att skriva?