• Rastafairy

vart köper ni underkläder? dyrt ju....

hur har man råd o lägga 300 spänn på en bh?
    100 kr på ETT par trosor..
    har de inte så fett nu o undrar vart jag an köpa snygga prisvärda underkläder billigt.

Skulle ni kunna köpa begagnade underkläder...alltså hela fräscha relativt nya o såklart tvättade?

För mig skulle det inte vara nått problem faktiskt...bättre för miljön Bara grejjerna är hela o rena..no problemo.

• Svar på tråden vart köper ni underkläder? dyrt ju....
  • FrökenR

Inga begagnade här tack!!
    Lindex brukar ofta ha rea på underkläder. Där brukar jag handla.

• lovemyboys

Nix, inte begagnade här heller!!!
    Köper gärna på rea jag med!! Finns ju roligare saker att lägga pengarna på enligt mej!!

• Dino78

Jag köper sånt på Lindex, HM och Kappahl. Då blir det iaf billigare. För 300:- för man ju då både trosor och BH.
    Ofta har de ta tre betala för 2 vad gäller trosor i nån av de butikerna med. Dessutom väldigt ofta rea. Fick nåt SMS från kappahl att de har 30% rabatt på allt snart...om man är medlem. Men det kan man ju lätt bli.

DIF i själ och hjärta
  • EmelieG84

Ja lindex e bra, har mkt snygga ta 3 betala för 2! Väldigt bra kvalite och håller bra i tvätten, sköna och ha på sig!

Nej begagnade underkläder skulle inte jag heller vilja ha på mig!

• Dino78

Skulle inte köpa begagnat heller förresten, underkldäer är lite för intimt för det.

DIF i själ och hjärta
  • Dino78

Går ju beställa på nätet från de butikerna med. Om man vet vilken storlek man har.

DIF i själ och hjärta
  • lovemyboys
    Rastafairy skrev 2008-11-10 12:25:10 följande:
    kostar o åka buss till en storstad oxå ju..om man bor på landet lixom..
    Beställ på nätet då kanske!! Funkar ju oftast jättebra om man har koll på storlekar!!
  • Rastafairy

vill ha nått sexigt oxå inte bara bimull ju... men man kankse inte kan se sexig ut om man är fattig

• Dino78

Du kan ju kolla på Tradera med. Finns många som säljer nya sexiga grejer där. Billigt vet jag inte men värt kolla iaf?

DIF i själ och hjärta
  • Rastafairy

gah serisöt vet inte vrt alla får pengar i rn men mina segalr i väg på massa andra nyttiga saker...underkläder har inte prioriterats...får nog göra det haha.

Synd vi inte har nått coop här i stan då. vill ha typ hipster/halvstring i spetsmatreal

Svar på tråden vart köper ni underkläder? dyrt ju....