• lillan76

orkar inte mer........ utredning ADHD, ögon läk , soc , bup mm

Orkar snart inte mer min kropp e sönderstressad..

Håller på med utr ADHD, går till soc.

sen har min påg börjat se suddigt dubbelt, var hos ögonläk idag, egentligen inget fel, han spänner ögonen för mycket så det blir fel, han gör själv att han blir närsynt..

sen alla andra vanliga saker man ska göra, och ta hand om lillepågen oxå..

känns som jag snart springer i väggen..

råd tips.. hjälp

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-11 09:09
    Hej.
    tack för era svar, det värmer att folk bryr sig..
    Glömde även skriva att jag e ensamstående, med väldigt lite hjälp från pappan.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 08:47
    glömde säga att det e pågen som går på utr..

• Svar på tråden orkar inte mer........ utredning ADHD, ögon läk , soc , bup mm
  • mamma mia pizzeria

Stå ut, denna perioden kommer att gå över. Skriv av dig all skit som du känner och släng sen lappen...

• JeanneDArc

fixa barnvakt och åk till närmsta badhus och bosätt dig i bubbelbadet en dag.

• kaffemamma

Hej! Jag vet inte om jag uppfattade det rätt - men är det pojken som utreds för adhd som har synproblem så kanske den här sidan kan var atill hjälp: www.autisticvision.com/ Det ska vara den världsledande läkaren inom synproblem som ibland är specifika för människor med olika typer av Neurologiska funktionshinder.

• gabrielito

Hej på dig!

Lider med dig vet hur det känns.
    Jag har 3 krävande barn en 4 och en av de krävadre barnen har ADHD bet blir inte bättre men det kan bli drägligare när ni får svar.

Har du nått nät värk? Utnyttja det.Ta tid med din man glömm inte bort eran relation ni behövs 2 i sonens resa om han är ettNPH BARN.
    Tänkk på att du är du oxå och inte bara mamma till ell adhd barn.

Håll ut och våga be om hjälp Lycka till maria

• pcalma

Här är en till med 4 barn i åldrarna 2-11 år. 2 av dom har NPF o vi misstänker det på lillemannen med!
    Du vet om att har rätt att ansöka o få en stödfamilj till barnen varannan helg eller vad som vore lämpligt? Genom Socialtjänstlagen! Du måste se till att du får den hjälp som du behöver för att orka med dina barn OCH dig själv! Alla behöver ladda sina batterier o har man ett barn med NPF så behöver man det än mer väl!!!
    Förstod inte om det är du eller sonen som utreds för ADHD? Skulle det vara du, så behöver du ju denna hjälp ändå! Inte lätt ha klara av vardagen med all stress isf (missuppfatta inte, väl menat!)

Svar på tråden orkar inte mer........ utredning ADHD, ögon läk , soc , bup mm