sexdagbok
Någon här som för sexdag bok och vill dela med sig....:)
Dela med sig av smaskiga detaljer osv...
Bara skriv på...
Någon här som för sexdag bok och vill dela med sig....:)
Dela med sig av smaskiga detaljer osv...
Bara skriv på...
10/11 - 2008. Kära sexdagbok. Det är november nu och det finns fortfarande inget att rapportera. 2008 verkar bli ett torrt jävla år.
Ha ha, bästa sexdagboken :D
8/11 blev väckt av att min fru tog min kuk i munnen och gav mig en helt fantastiks avsugning. På kvällen var det min tur att bjuda tillbaka, smekte och slickade hennes båda fål tills hon kom i en rejäl orgasm efter det så knullade vi.
9/11 smög ner under täcket och slickade hennes härliga fitta, hann med en snabbis bakifrån ochså. Sen igår kväll så avslutade vi kvällen med att knulla i lite olika ställningar....
9/11
Idag talade min kk om att han har träffat en tjej. Jag är jätteglad för hans skull, men var ska jag då få utlopp för mina behov? Jag är medlem på bc och har en del kontakter där, så jag började beta av dem och chattade en del. Plötsligt fick jag mail från en riktig goding, som var 7 år yngre än mig. Han hade 2 bilder på sin sida och han var en dröm! Han berättade om sina fantasier och vi fortsatte på msn.
Han frågade om jag ville träffa honom idag, men jag var osäker. Vi chattade en hel del under dagen och tillslut, efter ett telefonsamtal också, så kändes det ok att åka iväg.
Klockan var över 23 när jag satte mig i bilen och åkte de 7 milen till hans hemstad. Vi hade bestämt att han skulle gå ner i bastun, tända ett ljus och ligga där naken med ögonbindel. Jag skulle gå in och göra vad jag ville med honom...
Han hade ställt upp porten till mig och jag gick in, ner i källaren och hittade bastun. Jag hade tagit med mig olja, som jag masserade hans kropp med och jag hade tagit av mig allt utan en kort klänning. Bara klänningen kvar, inga trosor... Jag smekte honom länge med oljan, sög lite, smekte mer och han smekte mig, fortfarande med ögonbindel på sig.
Efter en lång stund tog han av sig ögonbindeln och jag såg att det inte var samma kille som på bilden på bc, det var en helt annan kille, som jag följt under hans tid i en dokusåpa på TV! Vid det laget så var det inte läge att dra sig ur...
Vi fortsatte att smeka varandra och tillslut tog han på sig skydd och trängde in i mig. Vi knullade vilt och tillslut kom han, men inte jag. Han tog en dusch, jag klädde på mig och åkte hem.
väl hemma var jag tvungen att leta upp honom på nätet och söka på hans namn och visst fan var det på hans adress jag varit!
puffar på
Vaknade upp med ett bultande stånd...la handen på den och kände hur den fullkomlig den var...så slog det mig plötsligt att kvinnan bredvid mig inte vill ha sex...tog en kall dusch och åkte till jobbet!
Anonym (MaN) skrev 2008-11-10 19:22:06 följande:
Kära Dagbok 10/11
När ja imorse fått iväg sonen till skolan så smög ja in och väckte min goa man.
ja smög mig ner under täcket och tog hans härligt kåta kuk i munnen.. Mmm..
Han smekte mig tillbaka. Vi låg länge i en 69:a.. Härligt.
Jag ställde mig på alla fyra och han trängde in min våta fitta.
Han knullade mig hårt.. Såå himla skönt..
Sen red ja honom. Så skönt.
Efteråt så duschade vi ihop och tvättade varandra..
Sen blev det luch och sen åkte mannen till jobbet med ett leende på läpparna..
Undra vad ja ska hitta på imorgon??? Hihi... någon som har nåt bra förslag??
Kära dagbok.
Penningpungen är också stinn, men vad ska man stänka pengar på i det här höstrusket? Lika bra att snörpa åt tills man hittar något riktigt fint att satsa på.