Gekås Ullared Vilken dags är bäst?
Är det någon som brukar åka till Ullared och som vet vilken dag det brukar vara lugnast respektive mest kaotiskt?
Vi tänkte åka en tisdag två dagar innan barnbidrag.
Är det någon som brukar åka till Ullared och som vet vilken dag det brukar vara lugnast respektive mest kaotiskt?
Vi tänkte åka en tisdag två dagar innan barnbidrag.
Så här står det på hemsidan...
Besök oss gärna på tisdagar (då är det lite lugnare) och passa också gärna på mellan den 8:e och 17:e i månaden. På våren är det lugnare i varuhuset än på hösten!
Jag skall åka på lördag men har inga barn med mig och då spelar det ju inte så stor roll....
Imorgon ska vi åka
Tisdagar sägs vara bäst o mitten av månaden eller strax innan lön, barnbidrag osv. Så ni har nog valt en bra dag:)
jag har hört att torsdagar är värsta dagen, en kompis till mej var där och inne på gekås hade hon hört två anställda prata med varandra där den ena sa:
-Jag hade tänkt stanna hemma idag för torsdagar är alltid så jobbiga.
men, det kanske beror på hur lönerna kommer och så oxå....vi var där på en måndag och det gick jättebra, nästan inge folk alls.
Vi tänkte åka på lovet men mätaren stod på kö så vi väntade....
Vänner till mig va där i lördags, o det va så mkt folk så man kom inte fram
Lördagar är hemska speciellt nu innan jul!
vi var där i lördags....
HERREGUUUUD!!
Köerna ringlade sig likt ormar över hela parkeringen.....aldrig sett nåt liknande....
Vi passerade bara å styrde kosan mot Borås istället!
Jag tror just nu att det inte spelar jattestor roll vilken dag man aker. Nu innan jul ar det oftast ganska mycket folk. Alla ska kopa julklappar.
Var där igår eftermiddag, lugnt och skönt :) Ingen trängsel och ingen kö i kassan
Var där i lördags också men kom in med en gång. Bara man är där när de öppnar så kommer man in utan att vänta.
Är alltid där vid öppning och har aldrig behövt vänta någon längre stund. Men när man kommer ut så ser man hur kön ringlar sig överallt där.
vi var där förra tisdagen då var de relativt mycket folk men inte så man trodde man skulle dö så tisdagar är nog bäst en kompis var där torsdag å hon sa aldrig m,er
Vi var där vid 6:50, fick en plats på torget men så fort de öppnade så kunde man gå rakt in. Kom ut första gången vid 9.30 då hade kön börjat ringla sig över parkeringen.
Lite off topic men....
Full rusning på Gekås = nära dödenupplevelse ;)
En annan taktik än att "hänga på låset" är att komma framåt eftermiddagen. Då droppar folk av som varit där tidigt.
Vi åker dit i morgon.
Åker så att vi kommer dit på eftermiddagen. Hoppas då att det ska gå skapligt lätt att komma in. Ska göra kläderna först och främst. Provar sen "hemma" på campingen på kvällen.
Hänger på låset lördag morgon för att göra övriga inköp och ev lämna tillbaka det som inte passa.
Vi får väl se hur det går. ; )