Någon som vet vad en friskis och svettis funktionär får för betalt?
Hej!Jag undrar som sagt vad en funktionär inom friskis får?
Hej!Jag undrar som sagt vad en funktionär inom friskis får?
Du menar en gympaledare, typ? Jag vet inte vad de får nu, exakt, men det kallas ju för "skobidrag". Min kompis ledde gympa för några år sedan och fick nog 100 kronor per pass, tror jag. Inte gör man det för pengarnas skull, i alla fall, det är en sak som är säker.
Jag har hört att de får en struntsumma, plus gratis träningskort. Gratis träning är väl iofs mycket värt, men som sagt var så ska man nog göra det för att man tycker att det är så otroligt kul
om man är funktionär, inte ledare alltså, så får man gratis träningskort samt så kan man få lite extra grejjer, som träffar med andra funktionärer mm...
som ledare vet jag inte..
Jag tänkte mer på en sån "värd",det står nåt om ett arvode eller liknande,kommer inte år webbsidan just nu..
jag var värd och fick ett gratis årskort
Som ledare har jag 100 kr per pass, fritt maxikort (tränar gratis) och givetvis ledarkläder. Har även bra rabatter när jag köper skor och annat som kan relateras till F&S verksamhet.
Vanlig funkis har gratis träningskort, kläder i den mån det behövs, men kolla med din lokala förening vad som gäller där...