Körsbär i likör - kan man köpa endast de pralinerna?
Någon som vet om och i så fall var man kan köpa chokladpraliner med körsbär i likör (utan att köpa 25 Aladdin-askar och plocka ut de bitarna...). Bor i Stockholm.
Tack!
Någon som vet om och i så fall var man kan köpa chokladpraliner med körsbär i likör (utan att köpa 25 Aladdin-askar och plocka ut de bitarna...). Bor i Stockholm.
Tack!
japp, har hittat i en chokladbutik nån gång... så det kan du säkert leta reda på. Men då är det ju inte alladins förstås utan något annat (förmodligen godare och lyxigare) märke...
jadå, GeKås (i Ullared) säljer dem alltid, och ÖB brukar ha... mamma brukar köpa 2-3 kartonger till jul eftersom både syrranm och pappa ÄLSKAR dem.. har för mig att det finns något ÖB i Sthlm iaf, om inte annat i Norrtälje...
är billigare märke som jag tänker på (kanske märks på inköpsställen)
har inte varit några klagomål hemma ännu så jag antar det (aldrig testat, gillar inte de pralinerna, är en gräddnougat-typ... men helst ska det vara belgisk choklad (sjöfrukter), lite OT men..
På ÖB brukar det finnas. Har sett på flera olika ÖBaffärer.
Tack! Då ska jag kolla båda ÖB och NK så får min pralinälskande kompis (som ska få dem) avgöra vilken som är en vinnare.
Vet att Lidl brukar ha.Köpt ett par gånger där till svärmor.