Finns det nått badskum som skummar???
Barnen älskar ett ordentligt skumbad, men jag hittar inget badskum som verkligen funkar. Tycker jag testat allt men bubblorna försvinner efter bara nån minut .
Har ni några tips??
Barnen älskar ett ordentligt skumbad, men jag hittar inget badskum som verkligen funkar. Tycker jag testat allt men bubblorna försvinner efter bara nån minut .
Har ni några tips??
Pröva att ha i lite av Yes handdisk tillsammans med bubbelbadet...
Jag tycker alla duschcremer skummar massor :) Spolar du vatten på bubblorna när du hällt i dem?
Jag råkade av misstag tappa ner en "Natusans, top to toe, babywash" i badkaret häromdan och jäklar va skum det blev! Den är ju inte framtagen för att just skumma men nu funkar den jätte bra till sonen som oxå gillar massa skum! Försvinner gör det inte heller, hela badkaret va fullt med skum även när vattnet hade tappats ur!
Hms.. ja nu är ju dom lite dyra, men bubbelbiten från lush löddrar så in åt skogen och håller jättelänge.. behövs bara en 1/4 i badet också av det man köper.. så en räcker till fyra bad iallafall.. men då kostar dom ju som sagt lite mer än vanligt skumbad tror jag..
Titta på www.lush.se , deras bubbelbitar ger ett fantastiskt skum. Dryga är de också, en bit räcker till i alla fall tre bad.
Konstigt, Ts.
Vi har just nu denna: images.google.se/url&usg=AFQjCNGeL-47hWu056-qnmEHgEU0S9UCsw och den skummar massor :)
Äh,God Is a Girl före mig.. haha.
oj, funkade inte. testar igen: www.no.pg.com/imagebank/050414_Wella_20_tumme.jpg
Om märket Radox finns i sverige så bubblar det rejält.
Brukar bubbla runt i det
Family Fresh duschcreme har vi som skum. (pearl nånting)
Tänk på att spola upp badet med skum INNAN någon sätter sig i det, då brukar det skumma bättre.. eller så är det jag som inbillar mig..
Inne på LUSH finns det bubbelbitar som är helt suveräna,doftar gott o löddrar MASSOR,man behöver bara ha en fjärdedel för att i princip fylla ett badkar med skum.
Kostar mellan ca 49:- upp till 89:-/st.
www.lush.se
brukar ta palmolive dushcreme rakt ner i strålen i badkaret. Bubblar massor och länge!