• Tokfia 7

När började ni med mammabyxor??

Ja, som frågan lyder. Minns inte när jag gjorde det med lillkillen, men jag tycker min mage är svullen och stor redan nu (v. 12), har dock INTE lust att börja med mammabyxor så jag har fått köpa "fetbyxor"... Försöker dölja på jobbet att jag är gravid, de tror nog bara jag blivit toktjock.

• Svar på tråden När började ni med mammabyxor??
  • Sfinxen

Började vecka 14, var nästan svullnare då är jag är nu. Kände att folk började titta på min mage och de har knappast kunnat tro att jag blivit annat än rejält småfet... Vi byter om på jobbet, så jag var väldigt nojjig med att ingen skulle se gravidjeansen innan jag hunnit berätta.

• MariaOMarkus

vecka 11 började jag =) köpte ett par att växa i

BF April - Maj 2009
  • Kangkurr

kring v.20 ungefär... fast hade inte direkt några super tighta jeans innan det, utan enkla svarta "mjukisbyxor" som var fina till t.ex tunikor

• Cliffan

jag skulle inte behöva mina ännu, men ett par mjuka mammabyxor e det bästa man kan äga :) är i v 18

• Limefrukt

Är i v 12 nu och har vanliga byxor i en stl större. Ganska svullen kring magen...

• AEL

Jag har fortfarande inte börjat och är snart i vecka 20, är ju bara att ha vanliga stora byxor. Går de inte att stänga helt så har man ju bara nån lång tröja över.

• marlenew

Jag köpte ett par korta byxor runt vecka 26, men mest för att det var rea på dom. Började använda mamma byxor rikigt runt vecka 30. Men kan fortfarande ha vissa av mina vanliga byxor :)

Svar på tråden När började ni med mammabyxor??