• fiisk

180 cm 55 kg

Hej jag är ny på sidan o tänkte skriva ett inlägg!

mycket möjligt att ni tycker det är barnsligt eller liknande.

ialla fall! till saken nu.
    jag är en killa som är 180 och väger 55 kg. jag tycker att vikten är väldigt lite o vill ändra på detta. ja vill vara smal o slank men vill väga mer/ va lite större möjligtvis.
    jag är hemskt lat och skulle inte orka träna.
    ge hemskt gärna tips å hur jag ska göra för att öka min vikt utan att få mage! tack på förhand.

• Svar på tråden 180 cm 55 kg
  • challe 1

oj det är väldigt svårt. allt handlar ju om att äta rätt och röra på sig. Är man väldigt lat kanske man får ta sig i kragen ändå. Det kan ju vara värt det. Och jag lovar. man blir piggare av att träna och röra på sig.

• fiisk
    Svar på #1
    jag har joggat lite en tid för ett tag sen.. men inget hände mer än att jag gick _ner_ i vikt, o de va ju inte direkt målet
  • Morbid angel

Vill du gå upp i vikt är det muskler du ska bygga.
    Det bästa är dock att ta kontakt med din läkare eller vårdcentral som hjälper dig komma i kontakt med en dietist som kan hjälpa dig hur just du ska göra för att öka i vikt på ett hälsosamt sätt.

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • Nalle 1981
    fiisk skrev 2008-11-11 20:14:27 följande:
    Svar på #1jag har joggat lite en tid för ett tag sen.. men inget hände mer än att jag gick _ner_ i vikt, o de va ju inte direkt målet
    Om du vill bli större utan att lägga det på magen som du uttrycker det så finns det nog bara 1 sätt och det är med allsidig styrketräning för att bygga upp muskulaturen i kroppen.
    Tyvärr, det är ett hårt jobb att se bra ut, inget för de lata....
  • fiisk
    Svar på #3
    problemet är att ja vill inte va en muskel knutte heller.
    men kanske lite mer muskler skulle behövas, tack för tipset!
  • fiisk
    Svar på #4
    ser bra ut tycker jag väl att jag gör, haha. jag har ett självförtroende som ibland kan irritera folk t om.
  • Nalle 1981
    fiisk skrev 2008-11-11 20:20:12 följande:
    Svar på #4ser bra ut tycker jag väl att jag gör, haha. jag har ett självförtroende som ibland kan irritera folk t om.
    ok, 55 kg till 180cm låter väl inte så attraktivt i mina öron. Men kanske funkar det för dig =)
  • fiisk
    Svar på #7
    men ja ser inte jätte tanig ut..
  • Morbid angel

Vi väger lika mycket

Nej,men som sagt vill du öka något i vikt så är det bästa att träffa en dietist som vet hur just du ska äta osv.
    Viktigt är att äta regelbundet,nyttiga fetter såsom texolivolja,nötter och avokado och inte använda lightprodukter.

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • fiisk
    Svar på #9
    okej haha!

jag har börjat äta mer och bättre!

o de skulle aldrig falla mig in att äta/dricka någon lightprodukt över huvud tager, de e de värsta jag vet
Svar på tråden 180 cm 55 kg