Vart kan man hyra filmkamera!?
Hej!!
jag ska ut o resa snart,. behöver en filmkamera,. vart kan man hyra en, eller köpa väldigt väldigt billigt??
tack!!
Hej!!
jag ska ut o resa snart,. behöver en filmkamera,. vart kan man hyra en, eller köpa väldigt väldigt billigt??
tack!!
www.camrent.se/comers/pages/ kanske kan vara nåt??
ska kika på det!! tack!
Ingen orsak, hoppas att det är nåt att ha.
tack,. ringer dit i morron o hör efter!
Det kan nog förressten vara billigare att köpa en...
Se på www.siba.se under foto-videokameror, Hi8 på Medion VPW90. De rear den just nu 1495 :- så om jag hade varit du hade jag nog köpt en istället. Att hyra kan ju knalla iväg en slant om man är borta ett tag. Så får man ju inte behålla den heller. Hi8-kamera har kanske inte den allra bästa kvalitén men duger gott. Om du vill satsa lite mer så finns det Panasonic DV-kameror för ca 3200:- under fliken DV också på Siba. Då får du en riktigt bra kamera.
Vill du inte behålla kameran sen när du kommit hem går det ju alltid att sälja kameran på blocket.se t.ex. Finns ju alltid nån som vill ha den. Däremot kan det ju vara bra att ha kameran för att spela upp banden i efterhand.
Lycka till!
Eller Thorn?
På Thorn-butiker tex
perfekt!! 1500 kr är inte så farligt, när jag såg vad det kostade att hyra en.. det verkar bättre..
Jag är ingen profftfilmare så nått enkelt räcker bra för mig,. så länge jag vet vart on och off knappen är.. och zoom!
www.thorn.se va??