• JanuariBaby

Jag är så lättad!

Åh va jag är lättad och glad! Kom precis tillbaka från Sös och min förlossningsplanering. Vi kom fram till att jag ska försöka föda vaginalt men att jag när som helst kan säga; "Stopp! Jag vill ha snitt!", och då kommer jag få det utan diskussion. Fy attans va skönt det känns! Det kanske gör att jag kommer att försöka ge det lilla "extra" när jag VET att jag KAN få snitt när jag vill.

Sååå skönt att känna att jag har en "väg ut"....

Med ett mirakel i magen *vecka 32* BF 2009-01-11
  • Svar på tråden Jag är så lättad!
  • tillymilly79

Grattis! Vad skönt för dig att slippa oroa dig! Är det första barnet?

• Lelizzz08

Det är ett kanonlöfte, jag fick precis samma o gissa vad... Klarade hela förlossningen vaginalt bara för att jag visste att det gick att säga stopp... Blev någon form av trygghet i den vetskapen. Så grattis och lycka till, du klarar det säkert bättre än du tror, själv blev jag förvånad över att det inte var värre faktiskt. =)

• märtapärta

Åh vad bra, jag ska på aurorasamtal på måndag och hoppas få precis samma planering som du .

~ Henny, 27 augusti -06~ ~ liten kille i magen, bf 17 mars-09~
  • JanuariBaby

Japp, det är första barnet för oss.

Lelizzz08: Precis så hoppas jag att jag kommer att känna! Jag tror att jag kanske kan ge det "lilla extra" eftersom jag VET att det finns en väg ut lixom . Det känns SÅÅÅÅ bra och nu längtar jag som en tok efter förlossningen! "Bara" 2 månader kvar!

Med ett mirakel i magen *vecka 32* BF 2009-01-11
Svar på tråden Jag är så lättad!