Dean Koontz
Någon som vet vad böckerna om Christopher Snow heter? Och vilken ordning ska man läsa dem i?
Någon som vet vad böckerna om Christopher Snow heter? Och vilken ordning ska man läsa dem i?
Googla
Provade själv, men jag vet inte vad det är jag googlar efter
Kan det här vara rätt?
en.wikipedia.org/wiki/Moonlight_Bay_Trilogy
Fånga natten och Frukta ingenting är de två jag kan komma på. Hoppas du kan två andra titlar för då har du alla tre
Fast nu när jag kollar länken du fick (trilogin heter ju Moonlight) så heter den alltså RIDE THE STORM. Finns kanske inte utgiven än?
Jag har 9st av hans böcker, tror inte att man behöver läsa böckerna i någon ordning. Men man märker att hans älskade hund följer böckerna. Hans gula golden.
Skymningögon
Frukta ingenting
Nattens ögon
Väktare
Trasdockan (inge bra)
Överlevare
Främlingar
Viskningar
Sekten
Josephine - Hans böcker behöver inte läsas i nån ordning men han har skrivit några som ska läsas i ordning. Dels böckerna som TS nämner, om Christopher snow och sen finns även böckerna om ODd Thomas som oxå ska läsas i ordning. Eller bör läsas i odrning.
Helt OT så tycker jag Psykopaten är hans bästa bok! Men jag älskar alla böcker (håller dock med om att Trasdockan är lite sämre...)
Till TS:
ordningen på Moonlight-böckerna är Frukta Ingenting, Fånga natten och sen den här Ride The Storm.