• Charlotte87

gravid å rastlös, v6

va på ne promenix förut på 1 timme-50min.
    nu e ja rastlös,vad ska man göra,det regnar ju med.
    man ska ej klaga på at man e ledig, men ja e extremt rastlös.kliar i kroppen.

e det skadligt attdamsuga varje dag under graviditetens första trimester?har 2 hundar nämligen, bm sa ju attman ska tad elugnt med.???????????????
    hur glr ni,får sambon göra e nu?

• Svar på tråden gravid å rastlös, v6
  • Caranlachiel

Det viktigaste är ju att du lyssnar på din kropp. Att vara gravid är inte en sjukdom och det finns väldigt få saker du inte kan göra. Känner du att du orkar dammsuga så gör det.

Vecka 22 - and counting! (BF 21 mars)
  • Vickan I

Men oj, klart du kan dammsuga och städa osv om det känns bra i kroppen. Vid normal graviditet kan man fortsätta med det mesta som vanligt.

En del mockar ju stall hela dagarna eller tränar och joggar och har sig ganska långt in i gravidteten. Så dammsug du om det känns bra .

google it goddammit!!!!
  • Charlotte87

jo men har haft lite komplkationer under de tidigare .så därför ja fråga om man kan, men de e väl bara att köra på så läge kroppen orkar.!

• regnbågsbaby

Hej! Klart du kan dammsuga, bara du lyssnar på kroppen. Jag är oxså i vecka 6 (5+3) och ja tycker tiden går så saaaaaaakta....vill ju ha bebis nu!!!

♥Vi har en skruttis i magen ♥
  • Charlotte87

jaaaaaaaa man känne rsig lite förvirrad,första barnet å allt,korkade fårger känns d esom mann har! hehe

• regnbågsbaby

det finns inga korkade frågor härute...forum är ju till för alla frågor..speciellt när man väntar första bebben..jag har en liten kille sen tidigare..men allt blir ändå nytt igen.. en graviditet är ju inte den andra lik..

♥Vi har en skruttis i magen ♥
Svar på tråden gravid å rastlös, v6